TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Goed eten in fantastisch dorpje”
Beoordeling van LE PATIO

LE PATIO
Geclassificeerd als nr. 1 van 17 Restaurants in Villefranche-de-Conflent
Keukens: Frans
12 september 2018 beoordeeld

Eten niet heel bijzonder wel gewoon goed. Een soort van standaard menu voor 18 euro niets mee mis dus.te kiezen is uit 2 voor/hoofd gerechten en 2 desserts. Vooraf Rillettes van makreel. lekker. Hoofdgerecht gekozen voor kabeljauw. Smaak was goed. Nagerecht viel wat tegen: Mintsoep met stukjes meloen. Je moet toch wat om de prijs te kunnen maken....

Datum van bezoek: juni 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze meisjes gegeten. Wij hadden een heerlijke briochette au boeuff (mals) en de meisjes kindermenu met vis. Lieve, gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
25 juli 2018 beoordeeld

Villefranche de Conflent is wel vrij toeristisch en dat straalt ook af op de restaurants. In Juni is er nog niet zo veel volk maar er is er wel heel veel plaats. Nu zaten alle gasten gezellig op de binnenkoer maar ik betwijfel of dit ook in het hoog seizoen is. Goed gegeten maar ook weer niet van wow dit is het puntje van de zalm. Als je geen restaurant vind ga je hier wel niet teleurgesteld worden.

Datum van bezoek: juni 2018
21 september 2017 beoordeeld

Niettegenstaande het late uur kregen we nog een volledige warme maaltijd voorgeschoteld en was het personeel supervriendelijk ! We kregen alle tijd en werden niet buitengekeken. Bovendien waren de gerechten enorm lekker ! Een dikke pluim voor deze mensen.

Datum van bezoek: september 2017
19 juli 2016 beoordeeld

Gemiddelde service met OK eten. Iets te fantasie loos zowel in eten als gastvrijheid. De Spaanse grens over en je weet niet wat je proeft.

Datum van bezoek: juli 2016
Bedank J. Dekkers M

Reizigers die LE PATIO bekeken, bekeken ook

Taurinya, Pyrénées-Orientales
Vernet-Les-Bains, Pyrénées-Orientales

Villefranche-de-Conflent, Pyrénées-Orientales

In LE PATIO geweest? Deel je ervaringen!