“Uitstekend visrestaurant”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere en zeer verse visspecialiteiten. Bediening van Ali zeer goed. Hij spreekt alle talen, wat een zeergrootvoordeel is, daar Italianen niet zo sterk zijn in vreemde talen. Zeker aan te raden, de spaghetti vongole en de vissoep. Grote porties en ruime keuze. Ook alle dagen geopend.

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en het eten was goed. We konden geen keuze maken in het dessert, dus heeft Ali 3 desserts in het klein gemaakt voor ons in het begin waren we de enige en leek het saai, maar de goede bediening en het goede eten maakten alles goed...

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lido met een mooi restaurant , bedjes prima. Strand schoon en heerlijk rustig. Restaurant is een prima eet gelegenheid met correcte bediening. Vis is perfect, heerlijk. Huis wijn prima en voordelig, echt prima vertoeven hier, heel wat beter als de lido's in Giardini Naxos..
Aanrader !

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lawaaierig. Opdringerig. Geen keuze aperitief. Eten ondermaats. Te veel chaplure of gefrituurd. Zonder groenten. Op vraag slaatje 4 euro en waterig. Zoete wijn bij vis. Prijzig. Rekening in de gaten houden aan te raden. Zeker geen 4 sterren waard.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke mensen. Vismenu was een touristtrap. De zondagavond dat wij er waren, was er bovendien karaoke in het restaurant. Waarschijnlijk hilarisch voor de plaatselijke bevolking maar een beetje tragisch voor onze oren... Er moeten betere plekjes te vinden zijn...

Reizigers die Mare Kambo bekeken, bekeken ook

Calatabiano, Province of Catania

Fiumefreddo di Sicilia, Province of Catania

In Mare Kambo geweest? Deel je ervaringen!