Novotel
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 juli 2022

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Dit hotel geboekt als doorreis.
Geen minuut spijt van gehad.
Alles was goed geregeld.
Mooi zwembad, personeel heel erg vriendelijk.
Mooie ruime kamers.
Ontbijt goed.

Wij zijn zeer tevreden en komen hier graag nog eens terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 21 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Een echte aanrader. Prima hotel met mooie kamers en het ontbijtbuffet is werkelijk bijzonder. Zelfs de confiture is van een bijzonder merk en erg smakelijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Hier ben je nog echt een gast.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

We hebben dit hotel geboekt voor 2 nachten op doorreis en waren heel aangenaam verrast. Modern, zeer leuk ingericht, super leuk en gezellig terras. Kamer was top, we waren met 4 personen (2volwassenen en 2 kinderen) en de kamer was zeker groot genoeg. Leuk zwembad en voor de kids een leuke speeltuin en speelhoek (met PlayStation) locatie was ook goed, dicht bij autostrade en dicht bij Avignon voor een uitstapje. komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019