3 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 77
Hotels.comUS$ 77
PricelineUS$ 82
TravelocityUS$ 77
Vio.comUS$ 81
Trip.comUS$ 110
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Het hotel was super schoon en netjes, de kamers werden ook goed schoon gemaakt. Het personeel was super aardig en vriendelijk, als je een vraag had dan hielpen ze je goed. Het eten was super lekker en je had van alles wat. Het was geweldig!

Datum van verblijf: juli 2020
Ermeti, Direttore generale van Ambienthotels Panoramic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Thank you our friend! Now you are a member of our big family, come back soon, we wait for you!

Beoordeeld op 11 september 2019

Bij aankomst was het net lunchtijd. Direct de eerste service al gekregen door eerst bij de lunch aan te mogen schuiven en daarna pas in te checken! Na de lunch werd ons gevraagd of we naast de kamer die we hadden geboekt (nog niet gerenoveerde kamer) ook 2 andere opties wilden zien die we tegen een extra vergoeding konden upgraden. Dit wilden wij wel en we besloten ook van een van de upgrades gebruikt te maken. Tijdens ons all-inclusive verblijf werd ons elke dag gevraagd om een keuze te maken uit 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten. Daarnaast kon je gebruik maken van het buffet en werd er drinken bij alle maaltijden inbegrepen. De eetzaal zat op de eerste verdieping waardoor je met een beetje geluk uitzicht had op het strand en de zee. We zaten elke dag aan hetzelfde tafeltje. Naast de maaltijden kon je in de lounge gebruik maken van drankjes tussen 10:00 - 18:00 uur. Het personeel is erg vriendelijk. Sommigen spreken meer engels dan anderen...Het bed was een echt tweepersoonsbed...dus geen losse enkele bedden tegen elkaar aangeschoven bedden. De kamer was prima schoon en ook de dagelijkse schoonmaak was prima. Bij ons vertrek kregen we nog een flesje water mee...weer een extra service...

We mochten zelfs gratis gebruik maken van fietsen van het hotel (wel zonder versnellingen)...

Los van het hotel...de omgeving...wij vonden dit een heel leuk stukje van de boulevard rondom Rimini. Met google maps kon je zowel met het openbaar vervoer (bus 15 minuten naar het centrum van Rimini) als met de fiets of lopend (45 minuten naar het centrum van Rimini) goed op pad gaan.

We hebben ook een uitstapje gemaakt naar San Marino hierbij zijn we vanuit het station in Rimini met een Shuttle bus vervoerd dit kostte 10 euro per persoon retour. De busreis duurt ongeveer een uur. Echt een aanrader!

Al met al zijn wij super tevreden.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 september 2019

Een heerlijk verblijf we hadden een kamer die helemaal gerenoveerd was.
De roomservice kwam elke dag om alles te verschonen. Het avond eten was wel saai weinig variatie. Personeel was zeer vriendelijk

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Dit is echt een hotel om even lekker tot rust te komen. De gastvrijheid van het personeel is fantastisch en zorgen ervoor dat je verblijf optimaal relaxen is. Wij gingen er heen met de auto en er is een goede plek om je auto veilig te parkeren. Het fijnst vonden wij dat het strand aan de andere kant van de straat was. Op het strand had je je eigen plekje met twee ligbedden en een parasol. Er was zelfs nog aquagym waar je elke dag gratis aan mee kon doen. Al met al een vakantie om heerlijk tot rust te komen en op teladen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Dit hotel bezochten wij nu voor de derde keer en het was wederom een goede keuze. Vriendelijk, behulpzaam personeel, prettige service en het is ontzettend fijn dat het personeel Engels spreekt. Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019