Hotel Nadia
Hotel Zeus(Viserba)
200 US$
174 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Angelini(Viserba)(Heel veel waar voor je geld!)
584 US$
82 US$
  • Gratis parkeren
Hotel LaMorosa(Viserba)(Heel veel waar voor je geld!)
87 US$
Besparingsmelding! 39% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 39% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 143 US$ per nacht.

96 US$
91 US$
51 US$
  • Aan het strand
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 72 US$ per nacht.

Ambienthotels Panoramic(Viserba)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
101 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 119 US$ per nacht.

Hotel Byron(Viserba)
151 US$
Hotel Tritone(Viserba)
91 US$
238 US$
9 augustus 2012 beoordeeld

Een klein gemoedelijk hotelletje wat vooral bezocht wordt door Italiaanse gezinnen. Het personeel spreekt nauwelijks engels maar doet zijn best je ter wille te zijn. Onze kamer was klein, maar brandschoon. Het bed was goed, de badkamer heel klein maar compleet (douche, toilet en bidet). Voor slechts 5 euro kun je er dineren (3 gangen), wij dachten eerst dat dit een foutje was!!!!! Een fles wijn bij het eten kostte 4,50 (wat je niet opdrinkt staat de volgende dag weer voor je op tafel). De capuchino is fantastisch! Er is geen airco, maar de eigenaar kwam ons wel een ventilator brengen (uit zichzelf). Het hotel ligt vlak bij het strand, voor ongeveer 12 euro per dag huur je hier een parasol en 2 strandstoelen.
Als je gezeligheid en onder de Italianen zijn belangrijker vindt dat veel luxe dan kan ik dit hotel van harte aanbevelen. Wij willen er zeker terugkomen.

• Verbleef: juli 2012, reisde met een partner
1 september 2014 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2013, reisde met familie
11 oktober 2013 beoordeeld

• Verbleef: november 2012, reisde voor zaken
marina g, Proprietario van Hotel Nadia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2014

5 juni 2014 beoordeeld

Kamertip: On the third flood you have a beautiful terrace where you can sit and watch the sea. The hotel is in a very quite location so noise is not a problem.
  • Verbleef: mei 2014, reisde voor zaken
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie