TripAdvisor
Svoronata
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Misschien het verkeerde gerecht besteld?”
Beoordeling van Avithos Preview Taverna

Avithos Preview Taverna
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Svoronata
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze laatste dag op Kefalonia speciaal rondgereden om hier te komen eten. Zicht op zee, ja, best oké, maar ook niet wahw. De gefrituurde zucini was niet echt lekker...bijna geen courgette, enkel gefrituurde dunne deeg, ook wat duur voor wat we kregen. Voor ons een beetje een tegenvaller...

Datum van bezoek: juli 2018

8 oktober 2017 beoordeeld

Op advies van andere reizigers hebben wij bij deze taverna gedineerd en heerlijk gegeten.

De taverna ligt gelegen bij Avithos Beach en is de eerste taverna die je tegenkomt als je naar het strand gaat. Het ligt zo gelegen dat je over de zee kan uitkijken met een prachtig uitzicht als de zon onder gaat (als je niet al te laat gaat dineren). Het eten is heerlijk, er is een uitgebreide menukaart met onder andere verse vis en traditionele gerechten. Het personeel is vriendelijk en beleefd. De zeebaars is voortreffelijk!

Tip; reserveer van te voren het is een populair restaurant en kan druk zijn.

Datum van bezoek: september 2017
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot eerdere recensies, zijn wij niet heel enthousiast.. het eten is gewoon niet goed bereid. Ik twijfelde tussen 2 en 3 sterren.

Datum van bezoek: september 2017
20 augustus 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van de beoordelingen op TripAdvisor en op aanraden van een ander stel uit ons hotel zijn we hier gaan eten. Het was erg druk en chaotisch. We konden wachten aan de bar (geen probleem voor ons) en zouden alvast wat te drinken kunnen bestellen, maar vervolgens kwam er niemand. We konden uiteindelijk na een kwartiertje al aan tafel. We namen vooraf wat brood en Saganaki. Het brood leek net roggebrood en de korst was erg taai. Vervolgens gingen we voor de Griekse gerechten Moussaka en Keftedakia (gehaktballetjes met rode saus).

Hier zou je dus jezelf als restaurant in moeten kunnen onderscheiden, het zijn immers typische Griekse gerechten. Maar er zat totaal geen smaak aan. Erg flauw, opmaak was belabberd. Keftedakia kon ik letterlijk maar net binnen houden. Bij de Moussaka was de aardappel nauwelijks gaar, ook zat er een salade bij die er al een tijdje op leek te liggen. De toetjes hebben we maar overgeslagen en binnen een uur waren we alweer weg.
Erg jammer, want als je hier voor zonsondergang bent heb je wel een erg mooi uitzicht op zee.
De prijs is wel prima, we waren voor dit alles (brood, voorgerecht, 2 hoofdgerechten en 2 drankjes) nog geen € 30,- kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2017
23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is erg populair dus houd er rekening mee dat je even moet wachten op een tafel. We hadden vrij snel een tafel en het personeel is er erg vriendelijk. Daarnaast is het eten super lekker en met zorgvuldigheid bereid! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Avithos Preview Taverna bekeken, bekeken ook

Svoronata, Kefalonia
Svoronata, Kefalonia

Kefalonia, Ionische Eilanden

In Avithos Preview Taverna geweest? Deel je ervaringen!