Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Prachtige locatie, auto noodzakelijk, toegangsweg is vrij smal en steil. Los llanos de aridane is leuke stad en puerto Naos heeft een kleine maar mooie boulevard en strand (zwart zand). Prachtig groen eiland vol bananenplantages, weer is veranderlijk door de bergen, maar dagje strand maakt mooi bruin. We hebben nog 12 dagen te gaan, nu al super, morgen dansen op de vulkaan en sterren kijken, ben benieuwd! La isla bonita is aanrader en dit park ook, je moet wel durven autorijden, anders niet geschikt.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Deze accommodatie had 5 sterren gekregen als we bij aanvang de juiste bungalow hadden gekregen. We moesten bij aankomst in de auto naar een ander complex wat een duidelijk mindere uitstraling en niveau had. Gewaarschuwd door eerdere reviews ging ik niet akkoord. De eigenaren drongen aan, gaven mij aan dat dit echt was wat ik had geboekt, dat de WiFi alleen niet werkte... Ik heb de hostess gebeld van Sunweb, die heeft diezelfde avond alles geregeld. We konden toch in het complex terecht wat we hadden geboekt in de bungalow die we hadden geboekt. Alle lof voor Sunweb! Enne... in het complex werkte de WiFi prima. We kregen excuses van de eigenaar. Maar blijkbaar proberen ze het telkens op nieuw. Ben dus assertief!

Het park is overigens hartstikke netjes, mooie tuin. Groot en goed onderhouden zwembad. De huizen zijn Basic ingericht maar erg schoon en worden twee keer per week gepoetst. Ook het linnen en de handdoeken worden dan gewisseld.

Veel privacy om je huis en je tuintje. Tuintje is voorzien van ligbedden en een zitje. Kortom, prachtig park.

Vandaar de hoge score ondanks de slechte start.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 14 april 2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met verblijf in La Villa.
De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. De bungalow was schoon en werd tussendoor ook goed schoongemaakt. Voor onze dochter was een kinderbedje en stoel aanwezig. De service was echt meer dan prima!
La villa is gelegen op een rustige plek en het uitzicht was fantastisch over de zee en bergen. Het zwembad was goed, alleen er is geen peuterbadje aanwezig wat wel was beschreven. Hier zijn inmiddels fonteintjes in geplaatst. Maar we hebben dit niet echt gemist. Wij hadden matig bereik met de Wifi.

De broodjesservice is een aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016

Een hele goed accomodatie, bungalow ruim en op prachtige locatie. Mooi uitzicht op de zee en de bergen. De broodjes-service was ook erg handig. Een prima plek met veel privacy. Mooi terras met zitje en ligbedden en zelfs een parasol

Kamertip: Bungalow mooi ruim met lekker terras, zelfs voorzien van een parasol
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

De tweede keer dit jaar na de Paas vakantie. Alsof je thuiskomt zo fijn.
Heerlijke afkoeling 's avonds, na een warme dag op het strand of wandeling. Een plek waar je aan verknogt kunt raken. Tot de volgende keer.

Datum van verblijf: juli 2016