Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 111
PricelineUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
TravelocityUS$ 111
Radissonhotels.comUS$ 112
TripadvisorUS$ 111
Beoordeeld op 22 september 2022

perfect gelegen vlak bij de snelweg, zeer goed bereikbaar; mooie grote kamers met bureau, goed voor zakenverblijven. Er is helemaal niets te horen van het verkeer en de luchthaven vlakbij, nog nooit zo'n stille kamer gehad. Restaurant geeft prima maaltijden, heel betaalbaar, maar het is er spijtig genoeg absoluut niet gezellig zitten. Een interieurarchitect kan er wonderen verrichten! En een glimlach of goedemorgen aan de balie kon er ook niet van af. Werk aan de winkel!

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 juli 2022

Goed geslapen, keurig hotel schoon en lekker dicht bij de luchthaven. Voor een kort verblijf zeker aan aanrader. Restaurant verrassend goed voor bij een hotel. Leuke serre. Kortom u kunt gewoon boeken.

Beoordeeld op 16 juli 2022

prima hotel voor een kort verblijf bijvoorbeeld een vroege of late vlucht. hotel is op loopafstand van de luchthaven
donkere en stille kamers.
jammer dat douchen in een badkuip moet gebeuren
prima uitgebreid ontbijt met voldoende keus

Beoordeeld op 15 juli 2022 via mobiele applicatie

Wegens late aankomst vlucht hotel geboekt.
Prima kamer met waterkoker en koffie en thee faciliteiten. Geen last van vliegtuigen of snelweg door stille en donkere kamers.
Prima ontbijt met genoeg keus.
Puntje van kritiek zijn de veel te slappe/dunne kussens. En douchen in badkuip.

Kamertip: Je kunt er lopend heen
Beoordeeld op 3 juli 2022

Over het algemeen een goed verblijf gehad. Ik mis alleen een koelkast in de kamer en een echt koffiezetapparaat. Op boeking had ik een kamer geboekt met tweepersoonsbed, maar ik had er 1 met 2 losse bedden.

Datum van verblijf: juni 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken