Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com110 US$
Priceline110 US$
Expedia.com110 US$
eDreams110 US$
FindHotel110 US$
Hurb115 US$
Beoordeeld op 28 april 2019

Vlugge verbinding met de autosnelweg om vlot op uw bestemming te raken... Luik, Maastricht, de Ardennen,... Ook overnachten om 's morgens een vlucht te nemen behoort tot de mogelijkheden... Verzorgd ontbijt !

Datum van verblijf: april 2019
Quentin B, General Manager van Park Inn by Radisson Liege Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Bedankt voor deze leuke reactie. Ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen tijdens uw porfolier die in de regio reist

Beoordeeld op 9 april 2019 via mobiele applicatie

Een mooi proper hotel naast de luchthaven van Bierset Luik. Restaurant is top, gisteren een hamburger gegeten. Deze was héél vers en enorm groot. Mooie ruime kamer. Ontbijt is verzorgd en heel uitgebreid.

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 december 2018

Een fantastisch Hotel op zeer goede locatie .prachtig ingericht erg modern en zeer goed over nagedacht hele fijne kleuren en alles ruimtelijk ingericht.
Smorgens een erg leuk ontbijt in een zeer ruimtelijke eetzaal.wel opletten want bij de meeste mensen is er geen ontbijt gerekend jammer toch een tegenvaller.

Kamertip: Alle kamers hebben goed uitzicht op de stad.
Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 24 oktober 2018

Ondanks het vliegveld op 100 meter afstand hoor je helemaal NIETS. Het is binnen muisstil.
Ruime schone kamer en badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van hoge kwaliteit. Receptie is behulpzaam en vriendelijk. Aanrader als je voordelig wilt overnachten om de omgeving te verkennen.
Luik valt overigens tegen. Grauw, grijs en troosteloos.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018

Gelegen naast de luchthaven van Bierzet met ruime parking.
Inchecken 's avonds ging wel niet zo vlot vermits er maar 1 medewerker was en de personen voor ons problemen hadden met de reservatie (30min wachten) maar hier heeft men zich uitgebreid voor verontschuldigd.
Kamers ruim en zeer stil (4 dubbel glas) en proper. wel geen haardroger of frigo aanwezig.
Ontbijtbuffet was ook zeer goed, alles voorzien.

Datum van verblijf: augustus 2018