“Niet doen!”

Cafe Pandan
Geclassificeerd als nr. 168 van 186 Restaurants in Nusa Lembongan
Keukens: Indonesisch, Thais
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De plek is werkelijk prachtig maar de kwaliteit van het restaurant is ver beneden pijl. De maaltijden zien er onfris uit. De saté was wit uitgeslagen en zo hard dat hij niet van het stokje ging.
Daar kwam nog bij dat het hoofdgerecht bijna onmiddellijk met het voorgerecht werd opgediend.
Ik heb de hoofdmaaltijd na even proberen teruggestuurd naar de keuken en deze is niet in rekening gebracht (en die van mijn vriendin ook niet) dus het werd wel netjes afgehandeld. Daarbij komt ook nog dat de prijzen hier het dubbele zijn in vergelijking met andere eetgelegenheden.

Datum van bezoek: maart 2020

3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier voor 50k op een bedje aan het zwembad (infinity pool) huren en je hebt ook eenvoudig toegang tot het strand. Maar dat personeel! Geen woorden voor. Overal in Indonesië word je zo vriendelijk behandeld maar wat er hier aan de hand is... ik weet het niet. Je komt hier een hele dag je geld heen brengen en er kan geen glimlach of dank je wel van af. Ik stond aan de bar te wachten om iets te mogen bestellen en kreeg alleen maar toegesnauwd of ik al betaald had. Alsof je daar de kans krijgt iets niet te betalen... nee, ik had nog niet betaald, ik moest nog bestellen. Toen mijn man die middag nog een keer een drankje ging halen, vroeg de bardame onvriendelijk of hij niet kleiner kon betalen. Dat kon hij niet. Vervolgens gluurde ze onbeleefd in zijn portemonnee en zei, doe er dan 10k bij. Mijn man deed dit om het wisselen eenvoudiger voor haar te maken maar vervolgens gaf ze hem 6k terug ipv de 50k die ze terug had moeten geven. Mijn man zei vriendelijk dat ze zich vergiste waarop ze met een chagrijnig smoelwerk een graag in de kassa deed en hem zijn 50k gaf. Geen excuses, geen sorry. Ze wist precies wat ze deed maar het was het proberen waard... er zullen genoeg toeristen zijn die iets minder alert zijn.

Datum van bezoek: november 2019
19 september 2019 beoordeeld

Hier op een lekker ligbedje de hele dag gelegen. Voor 50k mag je hier als niet-gast liggen en kun je gebruik maken van het zwembad met mooi uitzicht. Het strand is ook goed bereikbaar. Het eten is geen aanrader, maar milkshakes en andere drankjes zijn wel lekker.

Het is hier overigens wel mega druk door de continue aanstroom van toeristen in de pick-ups voor de foto-swings.

Datum van bezoek: september 2019
10 maart 2019 beoordeeld

Deze taverne aan de 'dreambeach', staat gekend owv haar zwembad met uitzicht over zee. Zwembadwater is troebel, irriteert de ogen en er drijfven vetogen op het water. Het witte badpak van mijn dochter kleurde bruinroze na het zwemmen.
Geen aanrader.

Datum van bezoek: maart 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen even wat drinken en besloten te blijven eten. Het was echt niet lekker. We hadden beiden de salade: grote stukken ijsbergsla, tomaat en enkele stukjes kip (koud, ongekruid). Naar advocado en nootjes moest je zoeken. Het dreef in een soep van balsamico dressing, echt niet te eten. De friet was slap en vet. Beter ga je bij de mcdonalds een salade en friet halen!
Zoals we later lazen op tripadvisor was het personeel inderdaad kortaf en ongeïnteresseerd.
Het uitzicht was mooi, maar daar bleef het bij. Dus drankje oké, maar ga er niet eten.

Datum van bezoek: februari 2019

In Cafe Pandan geweest? Deel je ervaringen!