“Heerlijk gezeten en prima gegeten.”
Beoordeling van Hai Bar & Grill

Hai Bar & Grill
Geclassificeerd als nr. 21 van 185 Restaurants in Nusa Lembongan
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke locatie aan het strand. Eten was prima!! Lekkere pizza en pasta. Hokkien noedels waren erg lekker maar de kipfilet was helaas erg droog.

Datum van bezoek: maart 2020
AlanaSusan, Marketing van Hai Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Dear Diane f

Appreciate your positive review of our restaurant - we’re pleased to hear you enjoyed your experience and do hope to see you again next time

3 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede locatie, echt een mooi uitzicht. Napolitana pizza was prima, gewoon zoals je hem wil. Aardig personeel en prima prijzen voor die plek.

Datum van bezoek: januari 2020
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dear O6532WPdavids

Appreciate your positive review - our wood fired pizzas receive strong compliments, appreciate your positive review of our staff and ambience/location as well

2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten omdat het zo ontzettend lekker was. Het restaurant zit op een mooie locatie direct aan het strand en heeft heerlijk eten dat prachtig gepresenteerd wordt. De pizza’s zijn zeker aan te raden en vergeet vooral het toetje niet!

Datum van bezoek: januari 2020
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2020

Dear Jochem81

Appreciate you choosing to dine with us twice during your visit to Lembongan Island - it’s a long way to travel from the Netherlands to Bali so we’re pleased we met your expectation !!

We receive plenty of compliments for our wood fired pizzas - particularly from our European guests !

29 december 2019 beoordeeld

Dit resort ligt aan het stand bij Mushroom Beach. We hebben alleen in het restaurant Bart & Grill gegeten en was prima. De ligging is prachtig aan een mooie baai en er is ook een zwembad waar je in kan zwemmen dat direct aan het restaurant /bar grenst. De kaart biedt veel mogelijkheden en de kwaliteit is goed. Verwacht niet het meest bijzondere eten maar de ligging maakt het dat je er heerlijk zit. Als je sea view wil hebben dan is het wel verstandig om te reserveren!

Datum van bezoek: december 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2019

Dear MichielMar

Appreciate your positive endorsement of our Hai Bar & Grill - you’re right it’s wise to make a reservation if you want bay side views but the poolside section is also very relaxing - leave the rest to us !

28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier twee keer geweest 1 keer voor de lunch en 1x voor het diner. Het eten is heerlijk we iets duurder dan in andere restaurants maar zeker de moeite waard

Datum van bezoek: november 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dear jodeko

Thank your for choosing to join us for both lunch & dinner during you lembongan vacation - we’re glad we not only met but exceeded your expectation !

Reizigers die Hai Bar & Grill bekeken, bekeken ook

In Hai Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!