“heerlijk terras”

Keukens: Deli
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2019 beoordeeld

Zalig genieten op het terras, van een lekker biertje van een Brusselse brouwer en het lekkere eten . Heel vriendelijk bediening in het vlaams , wat in Brussel niet altijd normaal is . Geen wauw keuken , maar prijs kwaliteit heel correct .

Datum van bezoek: juli 2019

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten en heel vriendelijke bediening. Alles tot in detail verzorgd. Een heel aangename avond gehad waarbij door de bediening heel regelmatig aandacht aan ons werd gegeven. Kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019
9 december 2018 beoordeeld

Niet gereserveerd, slecht weer en heel druk. En toch werden we Hartelijk ontvangen en het liep zeer prettig. Super Goed eten, een wijn met kurk en die werd meteen geruild. Allemaal in een geweldige verhouding. 1 van de vorige reiziger/ervaringen slechte friet, dat was absoluut niet waar. Ik kom uit Holland en wij weten dat jullie de beste friet hebben, in Ossevet gebakken en geweldig LEKKER. GEWOON TOP. Heerlijke entrecote en prijs/kwaliteit goed. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: december 2018
BertrandL498, Directeur général van Le Rendez-vous des Artistes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2018

Heel erg bedankt voor uw bezoek en uw reactie.
We zijn heel blij dat U het naar onze zin hebt gehad.
Aarzel niet om terug te komen om ons te zien tijdens uw volgende bezoek aan Brussel.

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel is vriendelijk. De gerechten waren niet geweldig: carpaccio was te veel gezout en gepepperd, en de spaghetti Bolognese was matig - saus goed, spaghetti niet erg lekker.

Datum van bezoek: oktober 2018
BertrandL498, Directeur général van Le Rendez-vous des Artistes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Het spijt ons dat je het niet leuk vond. We wachten op je voor een nieuwe ervaring die positief zal zijn, hoop ik.

4 oktober 2018 beoordeeld

Hebben het advies van vrienden gevolgd en hebben geen spijt gehad! Overlekkere gerechten in warm sfeer. Wij mogen zeker niet klagen over de porties - we hebben meer dan genoeg gekregen. Aangename prijs kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: september 2018
BertrandL498, Directeur général van Le Rendez-vous des Artistes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2018

Heel erg bedankt voor uw bezoek en uw reactie. We zijn blij u te hebben ontvangen en tevreden te zijn volgens uw verwachtingen.
Tot binnenkort...

Reizigers die Le Rendez-vous des Artistes bekeken, bekeken ook

In Le Rendez-vous des Artistes geweest? Deel je ervaringen!