101 US$
96 US$
  • Restaurant
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
60 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 81 US$ per nacht.

106 US$
92 US$
  • Restaurant
Pantone Hotel(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
71 US$
Hotel Neufchatel(Saint-Gilles)
112 US$
94 US$
  • Inclusief ontbijt
NH Brussels Stephanie(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
102 US$
93 US$
Priceline
  • Roomservice
99 US$
87 US$
Priceline
26 februari 2016 beoordeeld

Zeer verzorgd hotel, super vriendelijk personeel, heel erg tevreden over de schoonmaak in de kamer en het hotel.
Privé ondergrondse parking naast het hotel.
Kleine maar super gezellige welness!!!
Verzorgd en uitgebreid ontbijt.

Kamertip: Wij hadden een kamer op het zevende, waardoor geluidshinder van de tram beperkt is.
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
ClaudeDufr, Hotel Manager van Manos Stephanie Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016

Geachte Sharon V,

Vriendelijk bedankt voor uw review. We waarderen het dat u uw tevredenheid uitspreekt over de kamers en ons personeel.

Graag tot ziens in het Manos Stephanie Hotel!

Claude Dufour
Hotel Manager

9 januari 2016 beoordeeld

Overal straalt de franse stijl!
Het is een kwestie van smaak!
De kamers zijn ook uit de bijzondere franse Klasse!
Centraal gelegen in de duurdere wijk en exklusiv Winkels om de Hoek!
Wellness om de Hoek erg ongewoon!
Exzellent Hotel!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
ClaudeDufour01, Hotel Manager van Manos Stephanie Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 april 2016

Geachte Karel M,

Vriendelijk bedankt voor uw review. Inderdaad het Manos Stephanie Hotel is aan 50 meter van de Louisalaan die bekend is als de Champs-Elysées van Brussel. De laan werd aangelegd in opdracht van koning Leopold II, die hem naar zijn dochter vernoemde. Je vindt er vooral de duurdere kledingzaken terug, boetieks van beroemde Belgische en internationale ontwerpers.

Graag tot ziens in het Manos Stephanie Hotel!

Claude Dufour
Hotel Manager

23 oktober 2015 beoordeeld

Zeer ruime kamer met een vreemde badkamer. Bad en wc achter een deur en de 2 wastafels in de gang...maar verder prima. Raam wat goed open kon voor frisse lucht en prima bed. Vriendelijke receptie en personeel bij ontbijt. Uitstekend vers ontbijt.

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
7 juli 2015 beoordeeld

Het hotel heeft een stijlvolle receptie in Louis XVI stijl. Vriendelijke ontvangst. Onze kamer was ruim, met zithoek. Wij hadden een kamer niet te veer van de lift besteld. Dit werd gerespecteerd, net als onze wens voor de type bed.
De kamer was stijlvol ingericht. Airco functioneerde naar behoren. Nette badkamer. Goed ontbijt.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Merav A, Manager van Manos Stephanie Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2015

Geachte klant,

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in Hotel Manos Stephanie.

Met Vriendelijke groeten,

Claude Dufour - Manager

11 januari 2015 beoordeeld

met deze hotelweek hebben we eens een hotel gekozen in het centrum van brussel en het was zeker de moeite waard.
dit familiehotel verdiend zeker vermeld te worden als hotel waar je nog als persoon ingecheckt wordt en als mens behandeld wordt.
de aankomst was eerder zakelijk maar professioneel.De kamer die wij hadden was zeer de moeite waard. Alles was aanwezig,niets ontbrak.Qua hygiëne viel er echt niks aan te merken op deze kamer.Het enige minpuntje vonden wij toch dat door op de zesde verdieping te vertoeven de ramen toch beveiligd mochten worden met traliewerk buiten want nu was er niets en kon m'n zo naar buiten leunen en eventueel naar voorover vallen. de liften zijn wel klein en dus ook niet al te comfortabel.
het ontbijt was verfijnd en voorzien van alle attributen.de plaats van het ontbijt was mooi en nodigde uit om gezellig te ontbijten.
kortom deze locatie verdiend een pluim. Je ziet dat er voor gezorgd wordt dat de logé verwend wordt en dat er niks ontbreekt.
zeker om eens terug te komen.

• Verbleef: januari 2015, reisde met een partner
Merav A, Manager van Manos Stephanie Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2015

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw mening over het Hotel Manos Stephanie. We zijn blij dat jullie genoten hebben van uw verblijf. We hebben goed nota genomen van uw opmerking over de ramen en dank u daar voor. Veiligheid in ons hotel is erg belangrijk voor ons.

We kijken ernaar uit u te verwelkomen in Hotel Manos Stephanie.

Met Vriendelijke groeten,

Claude Dufour - Manager