ibis
Trip.com
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 13 september 2022

Een nette en schone kamer met twee eenpersoons bedden die ook tegen elkaar geschoven kunnen worden.
Vriendelijk personeel en strategisch gelegen tegenover Centre Gare Midi.
Een aanrader voor reizigers die per trein komen.

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2022

Beste 1946Simone,

Dank u voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat u heeft genoten van uw verblijf en dat de hygiëne van de kamer aan uw verwachtingen voldeed. Leuk dat u onze centrale ligging als een pluspunt heeft ervaren.

Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Christophe Lac, Hotel Manager

Beoordeeld op 1 december 2021

mooie kamers maar de netheid laat te wensen over. Er lagen nog badhanddoeken van de vorige gebruikers in de badkamer. De bedden werden niet opgemaakt de volgende dag. Er waren hotelgasten die hun mandmaskers niet aandeden en er werd er niets opgezegd

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Owner van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2021

We bedanken u voor uw feedback.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging. Onze excuses voor de tekortkomingen met betrekking tot de schoonmaak. We zullen intern bespreken hoe we dit kunnen veranderen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Christophe Lac, Hotel Manager

Beoordeeld op 6 oktober 2020

Het kort verblijf heeft ons bewust gemaakt dat zelfs met een gemoedelijke prijs een goed hotelverblijf wel mogelijk is. Onze enige bedenking in het aanbod was het gemis van enkele vertrouwde Vlaamse TV-zenders op de kamer. Terwijl 'programme interupté' wel heel vaak de zenders onderbroken werden. Een kleine aanpassing is hier wel gewenst.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Ligging goed bij station zuid en alle ov verbindingen richting centrum. Lopend ongeveer 30 minuten naar centrum.
Lobby en bar zien er heel nieuw en fris uit, rest van het hotel nog standaard zoals elke Ibis. Kamer ruim en schoon, gemiddeld qua inrichting. Op de kamer relatief nog veel geluid van buitenaf, qua verkeer.

Datum van verblijf: januari 2020
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage. Met beleefde groet.
Bram Maes Hotel Manager

Beoordeeld op 4 november 2019

Vroege trein naar Parijs. Leuk om dicht bij het station te overnachten. Relaxen in de bar 's avonds en zonder stress vertrekken 'staat morgens. Vriendelijk personeel in het hotel. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Doen wel zeker opnieuw.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage en de super leuke feedback!
Dit is van een prachtig voor de medewerkers. Hartelijk dank.

Met beleefde groet

Bram Maes