3 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 88
Hotels.comUS$ 88
PricelineUS$ 88
Beoordeeld op 6 oktober 2020

Het kort verblijf heeft ons bewust gemaakt dat zelfs met een gemoedelijke prijs een goed hotelverblijf wel mogelijk is. Onze enige bedenking in het aanbod was het gemis van enkele vertrouwde Vlaamse TV-zenders op de kamer. Terwijl 'programme interupté' wel heel vaak de zenders onderbroken werden. Een kleine aanpassing is hier wel gewenst.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Ligging goed bij station zuid en alle ov verbindingen richting centrum. Lopend ongeveer 30 minuten naar centrum.
Lobby en bar zien er heel nieuw en fris uit, rest van het hotel nog standaard zoals elke Ibis. Kamer ruim en schoon, gemiddeld qua inrichting. Op de kamer relatief nog veel geluid van buitenaf, qua verkeer.

Datum van verblijf: januari 2020
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage. Met beleefde groet.
Bram Maes Hotel Manager

Beoordeeld op 4 november 2019

Vroege trein naar Parijs. Leuk om dicht bij het station te overnachten. Relaxen in de bar 's avonds en zonder stress vertrekken 'staat morgens. Vriendelijk personeel in het hotel. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Doen wel zeker opnieuw.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage en de super leuke feedback!
Dit is van een prachtig voor de medewerkers. Hartelijk dank.

Met beleefde groet

Bram Maes
Hotel Manager

Beoordeeld op 24 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Beoordeeld op 4 september 2019

zoals steeds begin ik en eindig ik mijn reis in hotel Ibis gare du midi in Brussel.Het is een mooi hotel dicht bij het station van Brussel Zuid ,met ook goed verbindingen naar de luchthaven.de kamers zijn groot met alle konfort en een goed bed

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage. Ontzettend waardevol voor de medewerkers van het ibis Bruxelles Centre Gare du Midi om te lezen dat we net als 'thuis' zijn. Oprechte dank. Met beleefde groet.
Bram Maes Hotel Manager