ibis
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 4 november 2019

Vroege trein naar Parijs. Leuk om dicht bij het station te overnachten. Relaxen in de bar 's avonds en zonder stress vertrekken 'staat morgens. Vriendelijk personeel in het hotel. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Doen wel zeker opnieuw.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage en de super leuke feedback!
Dit is van een prachtig voor de medewerkers. Hartelijk dank.

Met beleefde groet

Bram Maes
Hotel Manager

Beoordeeld op 24 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2019

Beoordeeld op 4 september 2019

zoals steeds begin ik en eindig ik mijn reis in hotel Ibis gare du midi in Brussel.Het is een mooi hotel dicht bij het station van Brussel Zuid ,met ook goed verbindingen naar de luchthaven.de kamers zijn groot met alle konfort en een goed bed

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Hartelijk dank voor deze fijne bijdrage. Ontzettend waardevol voor de medewerkers van het ibis Bruxelles Centre Gare du Midi om te lezen dat we net als 'thuis' zijn. Oprechte dank. Met beleefde groet.
Bram Maes Hotel Manager

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Het is gewoon een goed en prettig hotel. Alleen twee dingen:
-er werd gewerkt dus ik had last van de herrie 's morgens waarvan ik wakker werd. Ik had een kamer op de 2e verdieping, onder waar gewerkt werd. Komende week ben ik er weer en ik heb nu een kamer op de 5e gevraagd;
-ik zou het erg fijn vinden als de bar ook 's morgens, als ik weg ga, geopend is. Kan dat? Meestal is hij dicht namelijk. Dan ga ik nog even prettig zitten en neem zo'n heerlijke koffie met zo'n heerlijk koekje erbij. Ik vertrek meestal tussen 10 en 11 uur.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Hallo Frank, bedankt voor je reactie.
Aarzel niet om contact op te nemen met de receptie om een koffie (of iets anders) te bestellen als onze bar gesloten is wanneer u dat wilt.
Met vriendelijke groet, Bram MAES - General Manager

Beoordeeld op 2 augustus 2019

Wij hebben hier 1 nacht verbleven als tussenstop voor onze eurostar te halen naar Londen.
Een vrij basic hotel de meeste voorzieningen zijn aanwezig.
Mooie propere standaard kamers enigste wat ik hier vond ontbreken is een koelkast.
Station is vlakbij.

Datum van verblijf: juli 2019
mariej600, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019

Bedankt voor uw terugkeer. Tot binnenkort in het ibis gare du midi!
Met vriendelijke groeten, Bram Maes.