Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel ,goede prijs -kort bij de treinstation zuid ,zeker een aanrader voor die een overnachtig wil hebben voor reis naar Londen met de TGV .goed ontbijt ,fijn bar ,wifi is gratis zeker een plus punt.

Datum van verblijf: januari 2018
Marie J, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Hartelijk dank voor deze fijne commentaren. Zullen voor onze toekomstige klanten en reizigers zeker hulpzaam zijn.
Fijne dag.
Bram Maes, Hotel Manager

Beoordeeld op 2 september 2018

zoals steeds begin ik mijn vakantie in het Ibis hotel gare midi in Brussel,voel me er steeds welkom en steeds goed en vriendelijk ontvangen.heel mooie kamers en rustig al ben je aan een station gelogeerd.kom er steeds graag terug.als start en als einde van mijn vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Marie J, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2018

Hartelijk dank voor deze feedbak en mooie score!
Het ibis team van Brussels Gare du Midi is u van harte dankbaar.

Met beleefde groet

Bram Maes

Beoordeeld op 3 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, nette kamers en goed ontbijt. Schuin tegenover het Zuid station. Ik sliep op de 1e etage en volgens mij recht boven de ingang van de metro. Voelde soms mijn bed schudden als de metro onder me langs reed.

Datum van verblijf: juni 2018
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Ik wil u allereerst bedanken voor uw beoordeling op TripAdvisor, het doet ons altijd veel plezier om positieve feedback te krijgen.
Ons hotel ligt inderdaad boven het metrostation, maar het is de eerste keer dat ik hoor dat het bed begint te schudden hiervan. Ik ga ook straks persoonlijk eens de kamer bekijken. Bedankt om ons deze feedback door te geven.
Mvg

Beoordeeld op 25 mei 2018

zoals steeds kom ik graag terug naar dit hotel,het voelt aan als de start van mijn vakantie,het ontvangst is vriendelijk ,de kamers zijn mooi en proper,ook in de bar is het prettig vertoeven voor een glaasje en een babbel

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bram M, Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Ik wil u graag persoonlijk bedanken voor uw beoordeling op TripAdvisor en voor uw getrouwheid aan ibis Brussels gare du midi.
Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen!
Mvg

Beoordeeld op 29 april 2018

Het hotel ligt recht tegenover het station gare de midi;ideaal! 10 minuten lopen vanaf de grote markt. De kamer is ruim, heeft een goed bed, een goede douche en heeft ramen die open kunnen (niet geheel onbelangrijk). Dat de kamer 'onpersoonlijk' is vind ik niet erg; ik kom er niet om te zitten, maar om te slapen nadat ik de stad heb bekeken. De hotelbar heeft prima stoelen en een bar. Goede restaurants in de buurt van het hotel. Ontbijt ook prima; verschillende soorten eieren, brood, granen voor in de yoghurt en 6 soorten kaas en vleeswaren.

Datum van verblijf: april 2018
Bram M, General Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling over ons hotel. Het doet altijd plezier als onze gasten tevreden zijn.
Wij zijn ook blij dat u heeft genoten van ons uitgebreid ontbijtbuffet.
Mvg,