Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
66 US$
61 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 78 US$ per nacht.

Pantone Hotel(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
125 US$
107 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 128 US$ per nacht.

Hotel Neufchatel(Saint-Gilles)
87 US$
81 US$
  • Inclusief ontbijt
123 US$
85 US$
Agoda.com
  • Restaurant
NH Brussels Stephanie(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
94 US$
Priceline
  • Roomservice
2 december 2017 beoordeeld

De kamer was niet helemaal proper, op de grond lag nog eea. En het eten in het restaurant was ook maar gemiddeld... Dat vonden we heel jammer. Het bed was wel netjes alsook de badkamer. Maar de vloer leek gewoon niet gestofzuigd.

• Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
9 november 2017 beoordeeld

Super hotel, nergens over te klagen, lekker dicht bij centrum en het station, alles schoon en nieuw . We hadden een mooie ruime driepersoonskamer.
Prima ontbijt. We gaan hier zeker terugkomen. Aanrader.

Verbleef: september 2017
25 september 2017 beoordeeld

Redelijke, ruime maar sobere kamer. Hoge prijs door locatie.
Matig restaurant: belangrijkste gereedschappen in de keuken lijken microwave en diepvries.
In/uitchecken erg gemakkelijk na boeken met IBIS account. Dan weer jammer dat kosten restaurant weer niet kamer kunnen worden geboekt zonder extra actie receptie. Dit is bij andere IBIS hotels beter geregeld.
Locatie misschien minder geschikt voor toeristen, want mogelijk grimmig, intimiderend. Slechts enkele meters van de ingang zijn doorlopend groepen (bendes?) nadrukkelijk aanwezig.

• Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
6 september 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel, gelegen recht tegenover treinstation van Brussel Midi en zeer dicht bij Centrum van Brussel.
Schoon, prettige service, niets op aan te merken. Ook de prijs is oke.
Warm aan te bevelen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
2 augustus 2017 beoordeeld

Als Nederlandstalige vang je bot aan de receptie. Francais or Englisch monsieur. We arriveerden op de middag en konden de bagage in een locker plaatsen. Beneden aangekomen bleken de lockers met munten te werken en gepast geld. Aan de receptie kon men geen 5€ wisselen ????? Na drie zaken te hebben aangedaan waar men niet kon/wilde wisselen, vond ik in het station wisselgeld.
Propere kamer, nette badkamer met douche maar geen toiletartikelen, uitgezonderd een knijpfles met zeep. Goede gratis wifi. Voor het ontbijt werd 15€/pax gevraagd waarvoor we bedankten. De ligging aan het station is ok om de andere dag een vroege trein te nemen. Dit is dan ook de enige reden waarom we zouden terug gaan.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner