3 personen bekijken dit hotel
TravelocityUS$ 120
ibisUS$ 131
Beoordeeld op 20 juni 2015

Datum van verblijf: juni 2015
Kevin M, Manager van Ibis Brussels Centre Gare Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2015

Beoordeeld op 17 juni 2015

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beoordeeld op 17 juni 2015

Beoordeeld op 16 juni 2015

Kamertip: Rooms are quiet.But depends on noise level of your room neighbours,as hotel is always booked by many short stay travelers coming and going
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 8 juni 2015

Kamertip: Ask for a room over the car park
Datum van verblijf: mei 2015