Beoordeeld op 16 november 2017

fijn hotel, uitstekende bedden, ruime kamer, schone badkamer, lekker ontbijt met veel verse producten, aardige ontvangst, centraal gelegen in leuke buurt, alles op loopafstand, op zondag gratis parkeren vlakbij.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
OLGA-CADAR, Gérant van NH Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2018

Beste Mevrouw Knoop,

Wat is het een waar plezier om uw review te lezen, hartelijk bedankt voor het mooie compliment! Het is dit type feedback dat ons motiveert om onze services te blijven verbeteren, ik zal niet aarzelen om dit met ons team te delen.

We hopen u nogmaals te kunnen ontvangen en wensen u een fijne dag!

Met vriendelijk groet,
Olga CADAR

Beoordeeld op 1 oktober 2017

Voor rolstoel gebruikers niet echt een aanrader met een compacte rolstoel en iets mobiel kan het maar parkeren op minder valide plek vergeet het maar staan auto's zonder minder valide kaart ( naast het hotel advies politie bellen en deze komen kijken en nemen actie o.a. boete en mogelijk ook afslepen maar geen verkeerd hotel

Verbleef: september 2017
Beoordeeld op 7 september 2017

Hotel is fijn de lokatie is goed we hebben naar het centrum gelopen, ontbijt is goed veel keuze, de kamer en bed waren comfortabel de enige de kamer naar de straat is niet fijn omdat hebben alle herrie van de mensen gehoord, de rest alles is prima als ik naar Brussel gaat ik zal wel er logeren maar een kamer andere kant.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 juni 2017

De ligging is uitstekend, net buiten de vijfhoek, maar op een steenworp van de Louizalaan met alle OV in de onmiddellijke nabijheid.
Goede kamers, maar wel echt standaardwerk. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt met heel goede koffie!
Het blijft me wel verbazen dat we, in een stad die officieel gewoon tweetalig is, met Nederlands in dit hotel maar moeizaam terecht konden.

Kamertip: Voorzijde is wat rumoerig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
OLGA-CADAR, General Manager van NH Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Beste…

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen op Booking.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf maar dat ook onze service u niet onopgemerkt is gebleven.
Een moi compliment om te krijgen.
Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in NH Stephanie!

Met vriendelijke groeten,
Team NH Stephanie

Beoordeeld op 31 mei 2017

Wederom prima overnachting gehad in een NH-Hotel. Fijn hotel nabij voetgangersgebied van de Jean Stasstraat en de Jourdanstraat. Het Stefania en Louizalaan bieden een mooie gelegenheid voor brunch en winkelen.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
OLGA-CADAR, Directeur général van NH Brussels Stephanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over ons hotel.
Wij doen ons best om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. Door de review kunnen wij onze service verbeteren.

Olga Cadar
Directeur