Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 5 juni 2017

De ligging is uitstekend, net buiten de vijfhoek, maar op een steenworp van de Louizalaan met alle OV in de onmiddellijke nabijheid.
Goede kamers, maar wel echt standaardwerk. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt met heel goede koffie!
Het blijft me wel verbazen dat we, in een stad die officieel gewoon tweetalig is, met Nederlands in dit hotel maar moeizaam terecht konden.

Kamertip: Voorzijde is wat rumoerig
Datum van verblijf: juni 2017
OLGA-CADAR, General Manager van NH Brussels Stéphanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Beste…

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen op Booking.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf maar dat ook onze service u niet onopgemerkt is gebleven.
Een moi compliment om te krijgen.
Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in NH Stephanie!

Met vriendelijke groeten,
Team NH Stephanie

Beoordeeld op 31 mei 2017

Wederom prima overnachting gehad in een NH-Hotel. Fijn hotel nabij voetgangersgebied van de Jean Stasstraat en de Jourdanstraat. Het Stefania en Louizalaan bieden een mooie gelegenheid voor brunch en winkelen.

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
OLGA-CADAR, Directeur général van NH Brussels Stéphanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over ons hotel.
Wij doen ons best om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. Door de review kunnen wij onze service verbeteren.

Olga Cadar
Directeur

Beoordeeld op 30 mei 2017

Hotel was prima. Wel tijdens de nachten wat overlast gehad van overige hotelgasten die eerst buiten in de straat vrij luidruchtig waren en daarna in het Hotel ook nog eens luidruchtig waren, maar daar doe je als Hotel zijnde weinig aan.
Ontbijt was ook prima.

Verder zit je op loopafstand van het centrum (ca. 20 minuutjes lopen naar de grote markt).

Nadeel van het hotel is dat er zeer weinig parkeergelegenheid bij het hotel zelf was. Het hotel had 4 parkeerplaatsen voor de deur en gelukkig hadden wij hier 1 van. Echter moesten we hier wel 20 euro neertellen om er 1 nacht te parkeren. Op loopafstand heb je wel parkeergarages van Q-park van een nabijgelegen winkelcentrum welke 24/7 open is, dus daar zou je eventueel ook kunnen parkeren, maar liever wil je natuurlijk bij het hotel staan.

Datum van verblijf: mei 2017

Geachte heer/mevrouw,

Olag Cadar
Hotel Director

Beoordeeld op 10 mei 2017

Hotel op loopafstand van het centrum en alle highlights in Brussel.
Rustige ruime kamers, een top ontbijt met grote keuze én 'last but not least' een attent service gericht NH team zowel bij receptie als het ontbijt team!

Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
OLGA-CADAR, Directeur général van NH Brussels Stéphanie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2017

Geachte Mevrouw,

Hierbij wil ik u van harte bedanken om de tijd te nemen om ons zulke leuke reactie te sturen, dit doet ons heel erg veel plezier.
Wij hopen u snel weer terug te mogen ontmoeten in net NH Stéphanie.

Olga Cadar
Hotel Directeur

Beoordeeld op 27 april 2017

Leuk hotel voor een weekendje weg. Bedden waren goed, ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De badkamer was wel wat klein. Locatie was prima voor mensen die goed ter been zijn. Ongeveer 15/20min lopen naar de grote markt.

Beste…

Een moi compliment om te krijgen.
Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen in NH Stephanie!

Met vriendelijke groeten,
Team NH Stephanie