TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 juni 2019

- Ligging: vlakbij de Louisa laan
- Interieur: aparte stijl, erg hip maar geen duidelijke doel of lijn waardoor het persoonlijk niet erg gezellig aanvoelt
- Kamers: mooi, zeer groot bed, proper, grote douche, zelfs ondanks dat we aan een drukke straat lagen was het toch redelijk rustig, ook goede gordijnen waardoor het helemaal donker werd
- service: ok, maar erg jammer dat de receptie bij check-in geen woord Nederlands begreep, het zou ook beter zijn als iedereen een soort van herbenbaar teken had zoals een logo op hun outfit (of uniform)
- Ontbijt: zeer veel keuze, voor ieder wat wils
=> gezonde opties met yoghurt, zaden, pitten, granen, veel fruit, smoothies, melk ook zuivelvrije opties, verschillende soorten brood (zelfs glutenvrij), ontbijtkoeken, bagels, verschillende soorten eibereidingen, spek, Luikse wafels, charcuterie, confituur, tahini, pindakaas, thee, koffie...

Datum van verblijf: juni 2019
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2019

Beste EvaDC1989,

Bedankt voor je (leuke) review!

Wat fijn om te horen dat je een goed verblijf heeft gehad in Pentahotel Brussels.

We hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze Pentahotels!

Pentayours,

Beoordeeld op 14 juni 2019

Een heel gezellige en leuke bar.
Een mooie kamer met een enorm groot bed
en een mooie douche.
Benieuwd naar het ontbijt, want dat is pas morgenvroeg.
We krijgen er alvast een glaasje processo bij :-) ...

Datum van verblijf: juni 2019

Beste Spcwweg,

Bedankt om de tijd te nemen om een review achter te laten!

Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad in Pentahotel Brussels.

We zullen jouw review ook zeker met het team delen.

We hopen je snel weer terug te zien in één van onze Pentahotels!

Pentayours,

Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie grote hotel kamer met heerlijk royaal bed. Ik had alleen een kamer met een ‘tussenduur’ naar de naastgelegen kamer wat erg gehorig was. Verder een mooi hip hotel met mooie gym. Het ontbijt was ook erg lekker. Het enige echte grote minpunt was de service bij het in/uitchecken. Dit was extreem traag en niet oké. Dit moet sneller kunnen.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde voor zaken
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Geachte 539gerbenk,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels City Centre erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 6 januari 2019 via mobiele applicatie

Ruime kamer, netjes. Prima voor een stedentrip/shoppen.

Een nachtje geboekt en 's avonds hier ook gegeten. Uitgebreide menu kaart en gezellig restaurant erbij!

Parkeergarage ligt ernaast en stad is gemakkelijk te bereiken!

Datum van verblijf: september 2018
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Geachte lauwrieh,

Beoordeeld op 20 december 2018

Op citytrip in eigen land tijdens de kerstperiode bracht ons met de Flair actie in het Penta Hotel. De kamer was heel netjes, het bed heel luxueus en groot. Je kon gratis films kijken in de kamer. We hebben s avonds lekker gegeten in het restaurant. Bij het ontbijt was er een heel uitgebreide keuze. Je zou het eigenlijk een lekkere brunch kunnen noemen.Ik zou zeker opnieuw voir een Penta Hotel durven kiezen. De ligging in Brussel was oké. Dicht bij de Louisalaan. Wat verder can het historisch centrum. Normaal geen probleem om 20 minuutjes te wandelen, maar met het ijskoude weer, toch maar voor de metro gekozen.

Datum van verblijf: december 2018
ArnaudD1983, Responsable commercial van Pentahotel Brussels City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2018

Geachte nverreyt,