Gratis annuleren tot 20/08/22
PricelineUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
travelup.com
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Niet te snappen waar ze die sterren vandaan halen. Gedateerd interieur, veel trappen en geen praktische kamers. Veel lawaai van de straat, zelfs op 4de verdieping. Goed voor 1 keer maar daarna nooit meer.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 september 2018

We hadden de superior kamer, die lag in de nok van het hotel. Het was een kleine benauwde kamer. Met een afgeschuind dak. Dus wat vroeger een opslag is geweest, daar hebben ze kamers van gemaakt. Geen uitzicht. Ik snap niet wat hier superior aan is. Prijs kwaliteit is niet op orde. Het personeel is over het algemeen wel aardig, maar er is een receptie dame die echt heel erg onbeschoft is geweest. Wij zijn drie keer geweest maar zullen daar nu nooit meer naar toe gaan. Dineren is duur en het eten is middelmatig. Ook daar laten ze flinke steken vallen. De kreeft was overgaar en als rubber. Bij een klacht geven ze een kopje koffie. Kortom, een onplezierig maar kostbaar verblijf.

Kamertip: Kies een ander hotel
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 6 april 2018

Heel mooi hotel in het midden van Brussel. Er is supervriendelijke bediening zowel aan de receptie als in de rest van het hotel. We hadden een ruime, lichte en zeer propere kamer. Het bed was wat aan de harde kant, maar dat is een persoonlijke visie. Goed ontbijt, maar wat er mag wat meer gelet op details en de temperatuur van het warm gehouden eten (bijv. eieren). Leuke, kleinere wellnessruimte. Overal het algemeen een heel goed hotel!

Datum van verblijf: maart 2018
Jean-Pierre M, Directeur général van Manos Premier Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête met betrekking tot uw recente verblijf in ons etablissement.

Uw klandizie is zeer belangrijk voor ons en wij stellen uw feedback op prijs. Door ons te vertellen wat u beviel aan uw verblijf en welke verbeteringen wij kunnen aanbrengen, helpt u ons in de toekomst een ervaring van topklasse te bieden aan u en andere gasten. Wij hopen u spoedig weer terug bij ons te zien.

Hoogachtend,
Merav

Beoordeeld op 25 december 2017

Dit hotel geboekt als verassing voor mijn man zijn verjaardag. Ik belde voor extra informatie maar niemand sprak Nederlands. Parkeren aan de overkant van de straat, 20 euro en zeer smal. Enkel toegankelijk met een kleinere wagen. Bij aankomst geen hulp bij bagage, stond alleen als vrouw op dat moment. Weer niet Nederlandstalig. Mooie ruime kamer suite aan voorzijde, erg sfeervol met 2 verdiepingen. Bedden zeer hard. Inderdaad veel straat geluid, overdag zeker van sirenes. Maar dit weet je als je een hotel midden in deze buurt neemt. Wellness gaat pas open vanaf 16u!!! Je moet dan aanbellen en dan pas zetten ze sommige dingen aan. Jacuzzi zeer koud, hamam steenkoud en komt ook niet op temperatuur. Hygiene??? Enkel de sauna was na verloop van tijd warm. Zeker niet waard om hier voor bij te betalen. Ter info, voor een massage vroeg men 110 euro p/p. Daar heb ik voor bedankt. Het ontbijt was rampzalig. Koffie moet je vragen, bijschenken niks. Tafels niet opgeruimd. Keuze ontbijt zeer beperkt. Veel leeg, of zeker geen kwaliteit. Koffiekoeken en yogurt. Brood beperkt, 1 soort kaas en nog net een lapje salami. Spek werd 1 keer aangevuld. Jammer maar geen aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Slecht te bereiken met auto (zeer drukke plaats) kleine privé parkeergarage 20euro per dag. Nette,kleine gezellige kamer aan de straatkant nummer 54 (geen geluidsoverlast v straat). Koffie en thee voorzien op kamer. Badkamer heel net, wc is apart. Vrij goed bed, 'platte' kussens. Personeel is vriendelijk. Ontbijtmoment (zondag) was echt niet ok. om 10u eten (kan tot 11u30). Onafgeruimde tafels, we worden na 10' min samen met een ander vreemd koppel dan aan 1 tafel gezet. Tafel was niet ingedekt, zelf ergens tassen moeten nemen. Melk voor koffie zelf moeten vragen. Borden waren allemaal op, moeten vragen. Ontbijt heeft wel wat keuze maar werd niet meer goed aangevuld. 2soorten stokbrood en de rest allemaal kleine ontbijtkoeken en zoetigheden. Er stonden lege kommen dus je wist ook niet wat daar had ingelegen voor jij kwam. Jammer... Beleg was uit voorverpakking. Jammer dat er geen assortimentje kaas was. We hebben al beter ontbijt gehad... ik denk dat er ook te weinig personeel was, toen wij aankwamen stond er slechts 1 p in voor alles. Hij kreeg het niet gebolwerkt.

Datum van verblijf: februari 2017