147 US$
132 US$
  • Bar/lounge
Vintage Hotel Brussels(Saint-Gilles)(Heel veel waar voor je geld!)
133 US$
91 US$
80 US$
Priceline
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 93 US$ per nacht.

Hotel Neufchatel(Saint-Gilles)
70 US$
Priceline
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 78 US$ per nacht.

25 maart 2015 beoordeeld

Zeer centraal gelegen in Brussel! Van hier uit is Brussel gemakkelijk te voet te verkennen.
Leuk, schoon hotel met een prima ontbijt.
Kamers zijn wel wat gehorig. De gratis fles bubbels werd koud gezet tot gebruik.
Franstalig....maar met Engels kom je er ook

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
DanielTrafikant, Guest Relations Manager van Pantone Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 maart 2015

Dear Marc R

Thank you for taking the time and reviewing your previous stay at the Pantone Hotel. We are pleased to learn you enjoyed the stay in terms of the location the cleanliness of the hotel and our rich buffet breakfast

Would be of course our pleasure welcoming you back in the near future

28 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is een kleurexplosie! Overal pantone kleuren.. Gelukkig Is de hotelkamer niet te veel kleur. Zelfs gekleurd wc papier.

Ontbijt is prima verzorgd. Hotel is wel stuk lopen van de grote markt, 20 minuten tot half uur

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
DanielTrafikant, Guest Relations Manager van Pantone Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 januari 2015

Dear RobynT1

Thank you very much for taking the time and reviewing your recent stay with us, the Pantone Hotel.

We are thrilled to learn you enjoyed your COLORFUL experience in our establishment, our diverse breakfast and of course our location.

We look forward welcoming you back in the near future

16 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Schoon, rustig en loopafstand van centrum. Heerlijk geslapen. Ontbijten kan overal in de gezellige buurt. Niet nodig om in het hotel te doen.
Eettip in de buurt (10 minuten lopen): Lola op de Grote Zavel. Subliem!

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
DanielTrafikant, Guest Relations Manager van Pantone Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2014

Dear Lodewijk v

Thank you for taking the time and leaving a feedback about your stay at the Pantone Hotel Brussels.
We are happy to learn that you have enjoyed your experience at the hotel and we will of course look forward welcoming you to our establishment soon.

Warm regards

10 oktober 2014 beoordeeld

Perfecte ligging in centrum Brussel, maar rustig buurtje. Prima prijs waarde verhouding, ruim ontbijt en ruime kamers met de 7de en 8de verdieping met balkon en wijds uitzicht. Vermeldenswaardig zijn natuurlijk de Pantone kleuren die overal terugkomen in combinatie met wit en veel licht. Een toppertje.

Kamertip: 8ste verdieping is top met balkon met zitjes aan biede zijden van hotel
  • Verbleef: september 2014, reisde alleen
DanielTrafikant, Guest Relations Manager van Pantone Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 november 2014

Dear Ton S

Thank you for taking the time and writing about your colorful Pantone experience.
We are glad to read that you have enjoyed our services and products in terms of spacious rooms, location and breakfast.
We truly strive to make every experience you have with us special.

It would be our pleasure to welcome you in our hotel in your previous trip to Brussels

Warm Regards

10 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, geen grote maar wel comfortabele kamer met aangename kleuraccenten en pantone-meubilair.
Bar met ruime keuze aan healty- drankjes. Gevarieerd ontbijt. Prijs-kwaliteit best in orde en voor ons de ideale start voor de Color Run!

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden
DanielTrafikant, Guest Relations Manager van Pantone Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2014

Dear Franky R

Thank you for your positive review over your recent stay at the Pantone Hotel Brussels.

We are pleased to read you enjoyed your colorful Pantone experience.
furthermore, we are happy to inform you that our BAR had even renew its HEALTHY items so today it is even healthier and colorful.

Of course, it will be our pleasure to welcome you back to the Pantone Hotel Brussels

Warm regards