Hotels.com
Novotel
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Een uitstekend hotel, vlak aan het zuid station!
Trein, metro en tram om de hoek.
Goed en uitgebreid ontbijt , als ook mooie en ruime kamers.
Wij komen zeker terug.
De hulpvaardigheid van de receptionisten is een enorme meerwaarde, ze helpen je zeer goed verder.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017

Dit hotel is gelegen tegenover het internationale station Brussel Midi (Zuid station) en ongeveer 1 km lopen naar de Grote Markt. De inrichting van de kamers is prima, voldoet aan alle eisen. Badkamer is voorzien van ligbad. Waterkoker, minibar en strijkijzer ontbreken ook niet. Ontvangst aan de receptie is prima, niet iedereen spreekt Nederlands, maar in ieder geval wel goed Engels. Wifi in gehele hotel van prima kwaliteit. Redelijk ontbijtbuffet.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 november 2016

volgens mijn mening heel goed hotel ,heel vriendelijk onthaal,een 10 voor de receptie,zowel qua vriendelijkheid als behulpzaamheid,goede ligging,restaurants in de buurt,enz...ontbijt heel okee,parking,kortom perfect,ik ga zeker terug

Kamertip: wij waren op 5 de verdieping en hadden geen last van lawaai
Datum van verblijf: november 2016
Joris C, Front Office Manager van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Geachte Meneer Dumortier,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Brussels Midi erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
Manon Jacobs
Shift Leader

Beoordeeld op 29 september 2016

Ik kwam hier al bij herhaling. Het hotel ligt namelijk heel erg praktisch recht tegenover het station, vertrekplaats van alle treinen voor nationale zowel als internationale bestemmingen.
Het hotel is netjes, erg functioneel en het heeft ruime kamers voor zijn prijs. De geluidsisolatie van de kamers is prima (ook aan de straatzijde is er nagenoeg geen geluid van buiten te horen).
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en werkt efficiënt. Vlotte correcte bediening, ook bij de receptie.
Een plaats om te onthouden.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 juli 2016

Heel mooie kamer mooi verzorgd super goede bediening het enige wat ik wel een minpunt vond was het ontbijt ik vond het zijn 14 euro per persoon niet waard vond ik wel jammer voor de rest was alles super in orde en goede ontvangst aan de receptie

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Joris C, Manager van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Novotel Brussels Midi.

We are delighted to read that you really appreciated your stay with us and especially the atmosphere of our rooms.

It is true that our breakfast costs 20€/pers but we offer for breakfast a self-service buffet with a wide range of hot and cold products. We suggest also another kind of breakfast for the price of 10€ which includes one hot drink, one cold drink and some pastries.

Once again, thank you for your very kind review and we hope to see you again for a next stay in our city.

Best regards,
Maxime Cusse