Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.080)
Beoordelingen filteren
1.080 resultaten
Waardering van reizigers
307
504
186
53
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
307
504
186
53
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
13 - 18 van 1.080 beoordelingen
Beoordeeld op 21 november 2016

volgens mijn mening heel goed hotel ,heel vriendelijk onthaal,een 10 voor de receptie,zowel qua vriendelijkheid als behulpzaamheid,goede ligging,restaurants in de buurt,enz...ontbijt heel okee,parking,kortom perfect,ik ga zeker terug

Kamertip: wij waren op 5 de verdieping en hadden geen last van lawaai
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank alain d
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Front Office Manager van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Geachte Meneer Dumortier,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Brussels Midi erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Hoogachtend,
Manon Jacobs
Shift Leader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 september 2016

Ik kwam hier al bij herhaling. Het hotel ligt namelijk heel erg praktisch recht tegenover het station, vertrekplaats van alle treinen voor nationale zowel als internationale bestemmingen.
Het hotel is netjes, erg functioneel en het heeft ruime kamers voor zijn prijs. De geluidsisolatie van de kamers is prima (ook aan de straatzijde is er nagenoeg geen geluid van buiten te horen).
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en werkt efficiënt. Vlotte correcte bediening, ook bij de receptie.
Een plaats om te onthouden.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank wernerV529
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 juli 2016

Heel mooie kamer mooi verzorgd super goede bediening het enige wat ik wel een minpunt vond was het ontbijt ik vond het zijn 14 euro per persoon niet waard vond ik wel jammer voor de rest was alles super in orde en goede ontvangst aan de receptie

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank cetjesleo
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Manager van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016
Google-vertaling

Dear guest,

First of all, we would like to thank you for taking the time to share your experience after your stay at the Novotel Brussels Midi.

We are delighted to read that you really appreciated your stay with us and especially the atmosphere of our rooms.

It is true that our breakfast costs 20€/pers but we offer for breakfast a self-service buffet with a wide range of hot and cold products. We suggest also another kind of breakfast for the price of 10€ which includes one hot drink, one cold drink and some pastries.

Once again, thank you for your very kind review and we hope to see you again for a next stay in our city.

Best regards,
Maxime Cusse
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2016

Zeer goed hotel met ruime, nette en verzorgde kamers. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Uitstekend ontbijt met ruime keuze. Leuke bar en ook een terras en tuin waar je bij mooi weer kan genieten van een drankje. Hotel ligt vlak aan het Zuidstation en met de metro of trein ben je in een tiental minuutjes in het centrum. Bezoek zeker de Zuidmarkt op zondag. De markt is rechtover het hotel. Ook de rommelmarkt in de Marollen is leuk om te bezoeken en ligt op wandelafstand van het hotel. Dit hotel is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank francisgh
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Responsable réception van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2016

Geachte,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Novotel Brussels Centre Midi Station erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.

Cécile
Shift Leader

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 mei 2016

We hebben een nacht in dit hotel geslapen omdat we 's ochtends erg vroeg de TGV moeten hebben. En daarvoor was dit een prima hotel. We hadden een kleine kamer onder het dak, ik denk dat de kamers op de andere verdiepingen groter zijn, maar wij hadden dan wel de luxe om een redelijk groot terras te hebben met zicht op het zuidstation en Brussel. De badkamer was echt mooi verzorgd en de bedden waren goed. Het hotel ligt vlak aan het zuid station, wat een super locatie is wanneer je de trein moet nemen, maar natuurlijk is het niet bepaald de mooiste (en veiligste) locatie indien je 's avonds een wandeling wilt maken. Het hotel zelf is wel goed beveiligd met deuren die enkel door het personeel geopend kunnen worden en liften met badgelezers.
Voor zakenmensen is dit dus een prima hotel en zou ik het zeker aanraden. Voor een citytrip naar Brussel zou ik wel een andere locatie zoeken om te verblijven.

Het enige minpunt wat ik heb is het ontbijt, omdat dit een hotel is waar veel mensen verblijven die vroeg een trein moeten nemen zou het wel leuk zijn als we 's ochtens voor 6:30 al een "mini-ontbijt' kunnen krijgen, een koffie met een afbakbroodje is voldoende. Maar nu is er geen optie voor wie voor het echte ontbijt moet vertrekken.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank kniiiip
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, General Manager van Novotel Brussels Centre Midi Station Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2016

Beste gast,

Bedankt om uw beoordeling over uw verblijf in Novotel Brussels Midi Station met ons te delen.

We zijn verheugd te lezen dat het verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u de locatie van het hotel en de aangeboden diensten heeft gewaardeerd.
Onze kamers op de hoogste verdieping bevinden zich onder het dak en zijn een beetje kleiner dan de anderen. Toch zijn we tevreden te lezen dat u van de kwaliteit van onze accommodatie genoten heeft.
Het ontbijt start om 6u30 op weekdagen en om 7u00 in het weekend. Hiervóór is het steeds mogelijk om een kopje koffie met een broodje te verkrijgen aan de receptie om mee te nemen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u zeer binnenkort opnieuw te verwelkomen.

Maxime Cusse
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken