Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kamertip:Don't go too high otherwise you have to wait for lifts!
Reistype: Bezocht met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Directeur général van Novotel Brussels Centre Midi Station, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 dec 2014
Dear guest,
First of all I would like to thank you for writing such an extensive review on our hotel. Your comments help us in our efforts to improve our services.
We are delighted to read your positive comments about our front desk team and hear that you very much appreciate our public area and our rooms.
We took note of your remarks about the breakfast and we want to present you our apologies about what's happened. We were faced to technical issues, which were been solved. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
This is true that we are always keeping entrance doors closed, our goal is to be as secure as possible for all our guests.
We also present our apologies about issues with the wifi, we are aware of that and we are currently working to renew the system.
We hope to see you in our hotel during your next trip in Brussels.
Kind regards, Maxime Cusse Hotel Manager
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden.
390travelf
Erlangen, Duitsland
3020
Beoordeeld op 5 december 2014
Datum van verblijf: december 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Stel 390travelf een vraag over Novotel Brussels Centre Midi Station
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Directeur général van Novotel Brussels Centre Midi Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2014
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giannissp
Thessaloniki, Griekenland
106110
Beoordeeld op 6 november 2014
Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met een partner
Slaapkwaliteit
Hygiëne
Service
Stel Giannissp een vraag over Novotel Brussels Centre Midi Station
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Directeur général van Novotel Brussels Centre Midi Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2014
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
pradaguy
Minneapolis, Minnesota
6337
Beoordeeld op 20 oktober 2014
Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met een partner
Slaapkwaliteit
Hygiëne
Service
Stel pradaguy een vraag over Novotel Brussels Centre Midi Station
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Joris C, Directeur général van Novotel Brussels Centre Midi Station, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2014
Google-vertaling
Rapporteer reactie als ongepastBedankt. We stellen je bijdrage op prijs.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Mirooke
Gent, België
270183
Beoordeeld op 28 september 2014
Datum van verblijf: september 2014
Reistype: Reisde met vrienden
Stel Mirooke een vraag over Novotel Brussels Centre Midi Station
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
simon a
Preston, Verenigd Koninkrijk
209
Beoordeeld op 27 september 2014 via mobiele applicatie
Datum van verblijf: september 2014
Prijs/kwaliteit
Locatie
Kamers
Hygiëne
Service
Stel simon a een vraag over Novotel Brussels Centre Midi Station
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.