Priceline
Go to your Happy Price
Vio.com
Martijn R

Leuk, basic hotel met een paar verbeterpuntjes…

Beoordeling van Jam Hotel Brussels
3,0 van 5 bollen28 jul 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Niet al te grote kamers, een niet-werkende tv, airco niet in bedrijf. Voor 150 euro per nacht - incl. ontbijt - mag je wel iets meer verwachten. Tram voor de deur en voor 2,10 kom je waar je maar wil in de stad. Veel leuke eettentjes in de wijk. Parkeren naast t hotel.
Datum van verblijf: juli 2023
Kamertip: Als je met de auto komt, check dan tegen 11u want dan hebt je de meeste kans op een goede -...
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 jul 2023
Beste Martijn,
Bedankt voor uw review en feedback.

We zijn blij te horen dat u de locatie van ons hotel en de nabijheid van leuke eettentjes in de wijk waardeerde. Wat betreft de grootte van de kamers, we bieden verschillende kamertypes en groottes om aan de behoeften van onze gasten te voldoen. We betreuren het echter dat u problemen heeft ondervonden met de tv en airconditioning.

We waarderen uw feedback over de prijs en zullen dit in overweging nemen bij het evalueren van onze tarieven en diensten. Ons hotel biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, inclusief een heerlijk ontbijt en toegang tot onze faciliteiten zoals het zwembad en de rooftop bar. We hopen dat u tijdens uw verblijf van deze voorzieningen heeft kunnen genieten.

Bar/lounge
  • Trip.com
1.8 km van Jam Hotel Brussels
Meer hotels in Saint-Gilles bekijken
Beoordeeld op 7 mei 2023

We doen heel regelmatig citytrips overal in Europa en hadden nu dit hotel gekozen door het feit dat er een buitenzwembad was met een terras. We dachten daar s avonds even te kunnen genieten van een glas terwijl de kinderen zouden zwemmen. Het terras rond zwembad was volledig uitgebroken. Elektriciteitskabels lagen bloot alsook verroeste oude metalen constructies. Er lag een berg afval, peuken, lege flessen,etc...
Kortom , dit had niks meer te zien met de foto s op de website. Het was onverantwoord dat dit zelf in gebruik werd gesteld. Als je dit ging melden aan receptie kreeg je een kort antwoord dat dit zogezegd door werken was aan airco installatie. Wat hier zeker niet het geval was.
Nadien een email ontvangen om ons te vertellen dat we als tegemoetkoming 10% zouden krijgen op ons volgende bezoek..Haha. Schandalig. Ook aan onthaal kon er bij vertrek zelf geen 'dank u voor uw bezoek' van af. Ook op de 'rooftopbar' is er geen gereserveerde hoek voor hotel gasten. Altijd volledig gereserveerd .
Nadien begrijpen we ook waarom betaling per se op voorhand moest gebeuren en niet bij uitchecken zoals bij andere hotels.

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling.

Het spijt ons zeer dat jullie verblijf niet naar wens was. Desalniettemin wensen we een aantal zaken te verhelderen: wij hebben al onze gasten via email op de hoogte gebracht van de geplande werken aan onze airco-installatie en willen ons nogmaals uitdrukkelijk verontschuldigen voor de ongemakken die deze verbeteringen aan ons verblijf hebben kunnen veroorzaken. Jullie een reductie aanbieden van 10% is naar onze bescheiden mening een gepaste tegemoetkoming. We voegen hier graag aan toe dat we er ons personeel altijd op wijzen dat vriendelijkheid geboden is. We hopen dan ook dat uw mindere ervaring het gevolg is van een misverstand.

Beoordeeld op 22 januari 2023

Wij waren er met onze 2 dochter en hadden dus 3 kamers besteld. De ene kamer die wij hadden stonk echt naar sigaretten !!! We klopten aan bij de dochters en deze kamers hadden dat niet. Na het openzetten van de ramen en parfum te spuiten bleef de rookgeur er hangen en dat was echt niet aangenaam !!! Ik heb het gemeld, ze gingen komen kijken maar verder hebben ze niets gedaan ......we hebben dan ook in de rookkamer moeten slapen.
Het ontbijt was ook veel minder dan de vorige keer, toen ik er alleen was met enkele vriendinnen. Er was bv geen boter en toen kregen we een stuk boter waarmee ze de pannenkoeken opwarmden en zo...........De vorige keer was echt beter maar ik hoorde toen dat het overgenomen was van een andere groep ...........vandaar misschien ?!

Kamertip: Vraag voor een rookvrije kamer !!!!
Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2023

Dag An,
Bedankt om een review te plaatsen.

Het spijt ons dat jullie last hadden van een rookgeur in de kamer. Ons hotel is 100% rookvrij, dus een rookgeur zou er niet mogen zijn. We gaan onderzoeken van waar de geur zou kunnen komen. We hebben ook jullie feedback over het ontbijt genoteerd en gaan ermee aan de slag. Hopelijk hebben jullie ondanks deze minpuntjes toch genoten van een aangenaam verblijf bij ons.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 29 december 2022

Mooi hotel, simpel maar een heerlijke sfeer. Kamers leuk ingericht. Rooftoobar heel gezellig. Ontbijt was super goed. Alleen op de eerste verdieping heel veel kabaal van de keuken. Isolatie van de kamers is wat minder waardoor er heel veel kabaal te horen is

Datum van verblijf: december 2022
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad en dat de nette kamer naar wens was. We nemen nota van uw feedback. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk heeft u desalniettemin goed geslapen. Top dat u onze inrichting en sfeer wist te smaken.

Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten en geniet nog van de feestdagen,

Beoordeeld op 7 november 2022

Ze hebben alles in huis voor een perfect verblijf maar helaas.. Op de kamer (5p) vind je een waterkoker en twee mokken zonder thee, koffie of water. In de badkamer twee glazen zonder zeep, shampoo,… Geen planten of chocolade aanwezig wat ze wel vernoemen in de kamerbeschrijving. Zelfs geen folder of info ivm het hotel of om je een aangenaam verblijf te wensen. De ramen zijn heel vuil en de trappenhal ook. Om die reden zijn we ook niet in het zwembad gegaan.. de kinderen hun goesting was over omdat het er niet zo proper bij lag. Met n kamer op het zesde verdiep moet je het geluid van de rooftopbar erbij nemen. Het ontbijt is niet vers zowel het brood als de koffiekoeken, gekookte eieren en pannenkoeken niet. Jammer. De pannenkoeken halen ze uit verpakking en mag je zelf opwarmen. Spek en eieren mag je zelf bakken. Yoghurt zonder vers fruit, tenzij een appel of peer. Er is geen jam (confituur) aanwezig in het jam-hotel. Je kan beter geen ontbijt nemen en naar de koffiebar schuin tegenover het hotel gaan voor een vers ontbijt. Hinterland. Gezien hun foto’s er wel goed uitzagen kunnen we alleen maar gissen dat de mindere service aan personeelstekort of besparingen liggen? Voorts ligt het hotel wel fijn in een straat met leuke eetgelegenheden en winkels vlakbij. Ze hebben een parking en even verder is er ook een ondergrondse.

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2022

Beste gast,
Bedankt voor deze beoordeling.

Fijn dat jullie onze ligging en parking goed vonden! We vinden het wel spijtig dat jullie verblijf niet helemaal aan jullie verwachtingen heeft voldaan vanwege enkele tekortkomingen in de kamer en het ontbijt. We hebben jullie opmerkingen genoteerd en gaan deze bespreken met onze medewerkers om het hotel en onze diensten te verbeteren. We willen jullie ook onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Als er iets niet in orde is, mogen jullie dit ook steeds melden tijdens jullie verblijf. We bieden jullie dan graag onmiddellijk een oplossing aan.

Een volgende keer heten we jullie graag opnieuw welkom voor een betere ervaring.

Beoordeeld op 11 augustus 2022

De kamer was teleurstellend. Er was geen airco en met 4 personen in een kamer was dit niet te doen. Het toilet was niet gehele schoon. De divan had veel zware, stoffige kussens. Wel decoratief maar niet functioneel. De schuifdeur van het bovenste bed rammelt en maakt lawaai. Wat ons verblijf wel prettig heeft gemaakt is de zeer goede bediening en het overheerlijke ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2022

Hi Christine,
Bedankt voor je berichtje.

Wat leuk dat jullie genoten hebben van ons lekkere ontbijtbuffet met o.a. pannenkoeken, chia pudding en avocado toast. Jammer dat jullie enkele minpuntjes hebben ondervonden met betrekking tot de netheid en inkleding van de kamer. Sorry hiervoor. Graag hadden we dit nog tijdens jullie verblijf gehoord, dan hadden we dit direct in orde gemaakt. Zo konden we jullie bijvoorbeeld een ventilator aanbieden als het te heet werd op de kamer. Verder vinden we het super tof dat jullie ons personeel een compliment geven, we hebben dit dan ook aan hen doorgegeven!

We zien jullie graag nog eens terug!
Groeten,