4 personen bekijken dit hotel
Agoda.comUS$ 104
FindHotelUS$ 104
eDreamsUS$ 105
Beoordeeld op 25 januari 2022 via mobiele applicatie

Erg leuk verblijf. Relaxte sfeer, schone kamers en onze 4 persoons kamer was ruim genoeg voor 2 volwassenen en 2 kinderen .
Prima locatie voor gezinsuitje en winkelen in centrum. Loopafstand of tram 32/39. Rooftop bar was open en er stonden heaters op terras. Zwembad ook open.
Gaan zeker nog een keer terug.

Kamertip: Parkeerplaats voor de ingang hotel
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 6 januari 2022 via mobiele applicatie

Hip hotel in gezellige wijk. De 5 p familie kamer is ruim. Een vd bedden hangt aan de muur, 2 bedden zijn aangekleed met seventies kleden en kussens dus als bank te gebruiken. Bedden zijn hard. Onze kamer lag aan voorzijde, als t raam open was hoor je stadsgeluiden als de tram (oordopjes mee). Receptie zou beter kunnen, soms te lang wachten. Zou fijn zijn als er wat meer info over de stad bij receptie te krijgen was. St Gilles heeft volop gezellige en goede restaurantjes, we hebben daar ontbeten ipv in hotel. Zwembad ziet er leuk uit, net als de buitenbar. Bij receptie kun je pasjes halen om gebruik te maken van de gym een stukje verderop.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 7 april 2021

boekte een nacht in het JAM Hotel als verrassing voor mijn vriend zijn verjaardag aangezien er verder tijdens een pandemie weinig mogelijkheden zijn hebben we Brussel beter leren kennen.
Bij aankomst kon niemand van het personeel aan de incheckbalie Nederlands, dat is geen probleem want ik kan ook goed engels maar ook in hun engelstalige uitleg spraken ze enorm snel en was er weinig ruimte voor vragen. Het voelde alsof het snel moest gaan. De kamer was heel mooi, lijkt op de foto's. Persoonlijk vonden we de kamers wel nogal klein. Ik had onze kamer geüpgrade naar een supra kamer (5 personen) omdat deze kamer zowel een bad als een douche had, bij aankomst in de kamer was ik hier erg blij om want een gewone standaard kamer zou volgens ons nogal klein geweest zijn. Ondanks dat de kamer normaal voor 5 personen was, waren wel enkel handdoeken, tassen en glazen voorzien voor twee personen.
Al bij al was de kamer volledig wat ik had gehoopt. Het ontbijt was lekker en vers maar niet erg uitgebreid. Alles wat je zou nodig hebben was volgens mij wel aanwezig (koffiekoeken, brood, stokbrood, hartig beleg, zoet beleg, pannenkoeken, verschillende sapjes, fruit, koffie...)

al bij al een heel leuk verblijf alleen jammer van het personeel bij het inchecken.

Kamertip: neem zeker eens een kijkje bij het zwembad en terras, echt gezellig.
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 18 februari 2021

Doodjammer, in 3-talig België in de 21e eeuw. Zelfs geen Nederlandstalige zender op de kamer. En het is niet dat wij van slechte wil zijn(ik spreek 3 talen, waaronder Frans), maar komaan, een beetje moeite doen aub

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2019

Slechtste hotel ooit. Opeenstapeling door slechte bejeging van het hotelpersoneel en door slechte parkeergelegenheid waren wij genoodzaakt om op dezelfde dag van aankomst uit te checken.
Vreselijk gewoon ! Professionaliteit van de hotelmanager was lachwekkend, bij het verlaten van het hotel heeft ze ons nog uitgescholden.

Datum van verblijf: oktober 2019
Benoit T, E van Jam Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Dear Nisa,
Onze parking is niet uitbreidbaar en onze receptionisten kunnen geen andere gast uitwerpen om uw auto op hun site te zetten. Het is niet omdat de plaats niet bezet door een voertuig is dat het vrij is. U lijkt het niet te accepteren. De manager roepen verandert niets. Het spijt ons heel erg. De klant is koning maar heeft niet alle rechten en onze receptioniste zijn er niet om behandel te worden zoals U het deed.
Met vriendelijke groeten...