Volledig restitueerbaar voor vr 22 dec.
ZenHotels.com
Expedia.comUS$ 238
travelup.com
Lol.travelUS$ 247
Beoordeeld op 10 juli 2020 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met ruime schone kamers in rustig gebied. Grote sauna beschikbaar en veel keuze bij ontbijt, dichtbij metro station, tram en bus. En8ge restaurants in omgeving maar meer geschikt voor zaken dan relax.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 27 november 2019 via mobiele applicatie

Hotel is ok, beetje verouderd, zeker geen 5* waard.
Service voldoet niet aan wat je van 5* verwacht.
Geen woord Nederlands in dit hotel in hartje Brussel. Zelfs geen Nederlands tv-kanaal...
Onthaal is correct, maar niet hartelijk en vrij traag.
Ontbijtbuffet: toen we arriveerden om 8:30 was het fruit quasi op. We vroegen dit aan te vullen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd. Hoewel we bij reservatie en check-in reeds glutenvrij ontbijt vroegen, begonnen ze 2 glutenvrije broodjes per persoon te bakken toen we bij het ontbijt naar de glutenvrije gerechten vroegen. Na 40’ kregen we de warme broodjes. Dit had voorzien kunnen worden.
Ruime kamers met kingsize bed, beetje nostalgisch aandoende Engelse stijl.
Handig gelegen bij metrostation. Helaas hoor je de metro de hele tijd op- en afrijden.
Voor 175€/kamer hadden we meer verwacht.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Kamer genomen om op maandag vlug op mijn werk te kunnen zijn. Wou nog even naar TV kijken... Het is echter geen grap; ze hebben alle mogelijke kanalen in alle mogelijke talen behalve één in het Nederlands!!! In hartje Brussel.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 mei 2018

Hotel Eurostars Montgomery is een vijfsterren hotel. Het is echter eigenlijk toe aan een renovatie, maar de kamers, de lobby en de restaurantruimte zijn nog helemaal in de stijl van een mooi Engels hotel. De ontvangst, het personeel en de hele dienstverlening is geweldig goed. De ligging aan de metrolijn en aan de tramhalte is gewoon handig. We hebben er al meerdere keren een (lang) weekend doorgebracht. Klasse en niet duur (in het weekend). Zeker te overwegen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 maart 2018

Mooi degelijk hotel met mooie kamer en badkamer met bad en lavabo. Op de kamer is een televisie en gelegenheid om koffie te maken. Kamer was ruim en met zicht op square Montgomery. Alles doet evenwel nogal ouderwets aan en mag wel eens gerenoveerd worden. Ontbijtruimte is gemiddeld groot met een buffet dat eenvoudig maar ok is. Aan de balie is men vriendelijk en behulpzaam maar blijkbaar was niemand de Nederlandse taal machtig en sprak men enkel Frans of Engels. Ook een fles water was niet aanwezig op de kamer. Er stond wel drankjes in de minibar die betalend waren. Het verblijf was aangenaam maar het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken.

Datum van verblijf: maart 2018