Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 145
Expedia.com
US$ 186
Word beloond met One Key
Vio.com
US$ 121
Hotels.comUS$ 186
Preferred HotelsUS$ 171
AlgotelsUS$ 136
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (739)
Beoordelingen filteren
739 resultaten
Waardering van reizigers
462
185
58
19
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
462
185
58
19
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 739 beoordelingen
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Zeer lekker bed en goede douche, schone en goed uitgebreide kamers. Accomodatie biedt 2 verschillende restaurants, een buffer en ala carte.
Ik heb gebruik gemaakt van het buffet wat zeer uitgebreid was ook het ontbijt is zeer uitgebreid en als je vaker in China bent geweest waan je je weer even in dit zeer prachtige land.
Het restaurant opent laat (19.00) en de sauna sluit vroeg (21.30). Het zit er dus niet in om na het eten nog te sporten en daarna nog even gebruik te maken van de sauna. Ook de minibar zou wel iets uitgebreider mogen met snacks oid.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank marvkat
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019
Google-vertaling

Dear marvkat,
Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
We are pleased you enjoyed your experience with us and especially our accommodation and restaurants.
Thank you for your recommendations, they will be forwarded to our team.
Looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Ruprecht Schmitz
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2019

Wij zijn hier 1 nacht geweest, na een festival.
Toen we om 03:00 uur aankwamen, meteen gaan slapen. Maar de volgende ochtend, om een uur of 07:00, ging de deur open. Waardoor de lamp in de hal aanging. Ook al hadden we het ‘do not disturb’ niet aan, er is tot 4 keer toe (VIER KEER!) ‘s ochtends bij ons de deur geopend. (schoonmaak o.i.d.) ronduit belachelijk natuurlijk, totaal geen respect voor privacy. Ze kunnen toch zien dat wij nog niet uitgecheckt zijn?
Nog meer eigenaardigheden. De verlichting op de kamer is onduidelijk. Op meerdere plekken knoppen, maar met wazige omschrijvingen erop. Probeer maar eens alleen het bedlampje aan te krijgen. Zeep/shampoo: 1 mini shampoo en 1 mini douchegel. Erg weinig voor twee personen. Geen toiletborstel aanwezig. Wastafel zit verstopt, water blijft er in staan. Minibar: alleen twee flesjes bier. Verder niets.
Positief: Comfortabel bed. Goede verduisterende gordijnen. Genoeg handdoeken. Nespresso met 3 cups. Gratis parkeren langs de weg. Conclusie: Eerder 3 sterren waardig.

Kamertip: Doe je Do not disturb lampje aan, anders constante verstoring door personeel
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Rianne T
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019
Google-vertaling

Dear Rianne T,
Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
It is truly unfortunate to read you didn't appreciate your stay with us. Your comments in regards to being disturbed could have been avoided with a do not disturb sign or turning on the do not disturb light.
You remarks will be forwarded to the appropriate teams in order for us to better our service for next time.
We hope you will give a chance to redeem ourselves and look forward to your next stay at Tangla Hotel Brussels.
Until then, we wish you safe travels.
Best regards,
Ruprecht Schmitz
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juni 2019

Friendly staff
Het personeel zou wel wat meer uitleg kunnen geven over de uitrustingen die het hotel te bieden hebben.
Wanneer de fitness en het zwembad open zijn, hoe je er moet geraken en waar je aan een sleutel voor de lockers /badjas/.. kan gerkane

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank R1696PAmelissam
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht Schmitz, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

Geachte Melissa M,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van Tangla Hotel Brussels.
We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en kijken uit naar uw terugkeer.
Tot dan, veilige reizen.
Met vriendelijke groeten,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 maart 2019

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel en alles was zeer goed onderhouden en proper
Ons bezoek aan dit hotel was wegens het bezoek aan St Luc ziekenhuis ernaast gelegen,
maar zeker voor herhaling vatbaar zonder bezoek aan hospitaal

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Trail03309596399
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019
Google-vertaling

Dear Trail03309596399,
Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
We are truly pleased you enjoyed your stay with us.
We look forward to your return without any hospital appointments.
Until then, we would like to wish you safe travels.
Best regards,
Ruprecht Schmitz
General manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

het ontbijt is lekker en zeer gevarieerd. er kan zowel westers als Chinees ontbijt gekozen worden. vriendelijk personeel en alles werd zeer vaak bijgevuld. voor ons een aanrader ook omdat er parkeerplaats is.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank CGEreis
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019
Google-vertaling

Dear CGEreis,
Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your experience at restaurant Le Cinq for breakfast.
Looking forwards to your return amongst us.
Until then, safe travels.
Best regards,
Ruprecht Schmitz
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken