Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Daniël
Nederland

Rustig, luxe hotel met gedisciplineerd en hartelijk personeel

Beoordeling van Tangla Hotel Brussels
5,0 van 5 bollen19 jun 2023 beoordeeld
Goed:

* Mooie ligging in een veilige, rustige omgeving

* Ruime, inpandige parkeergarage

* Luxe kamer met inclusieve minibar

* Lekker ontbijt, met enkele Chinese specialiteiten, naast de gebruikelijke worstjes, roereieren en zelf te bakken wafels

* Meerdere metrostations (van dezelfde lijn) in de buurt, zodat je gemakkelijk in het centrum van Brussel kunt geraken.

Extra goed:

*op mijn aankomstdag was ik al 13.30 uur in het hotel. Eigenlijk wilde ik alleen vragen of ik mijn auto al kon parkeren en dan later inchecken. Maar de vriendelijke dame aan de receptie stelde voor om- als ik al tijd had- meteen de incheck te regelen. Dat is gastvriendelijkheid, waardoor je je meteen welkom voelt.

*Mijn vooraf geuite wens om een rustige kamer, ver van liften en trappenhuis werd meer dan gehonoreerd.

* Elke keer dat ik langs de receptie liep, ongeacht het tijdstip, maakten de receptionisten van dienst oogcontact (ook als ze aan het telefoneren waren) en werd ik vriendelijk gegroet. De meest enthousiaste van het stel -een opgewekte jongeman- wenste me elke dag luidkeels en met een grote glimlach "HAVE A GREAT DAY, SIR!" toe. Dan gaat de zon zelfs op een bewolkte dag nog schijnen.

-Minder goed:
* Zwembad en sauna zijn slechts tot 21.00 uur geopend, wat -zeker in de zomermaanden- veel te vroeg is.
* De bewegwijzering in het hotel is aangebracht door iemand die de weg al weet, waardoor pijlen 'ongeveer' in de juiste richting wijzen (als je richting garage wilt, en je volgt de aangegeven richting, kom je in een congreszaal terecht en niveauverschillen (de spa bevindt zich bijvoorbeeld op -1, maar dat staat nergens) niet aangegeven worden.
* De inclusieve minibar werd letterlijk 1 keer aangevuld (en toen was het budget kennelijk op).
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ruprecht Schmitz, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 28 jun 2023
Geachte Quaniel,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van Tangla Hotel Brussels.
We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
We hebben nota genomen van uw opmerkingen en zullen deze doorgeven aan de relevante teams.
We kijken ernaar uit u binnenkort terug te verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
RLREntrance
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • Official Hotel
  • Booking.com
1.9 km van Tangla Hotel Brussels
Gratis wifi
Zwembad
    3.1 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Huisdieren ok
    Word beloond met One Key
    • Hotels.com
    3.2 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Huisdieren ok
    Main entrance
    Word beloond met One Key
    • Hotels.com
    • Booking.com
    • Algotels
    2.0 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Restaurant
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
    • Lol.travel
      € 126
    • Hotels.com
    3.3 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Restaurant
    Word beloond met One Key
    • Hotels.com
    • Lol.travel
      € 135
    • Booking.com
    3.4 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Huisdieren ok
    346812 Guest Room
    • Priceline
    • Lol.travel
      € 69
    • travelup.com
    3.2 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
    • ZenHotels.com
      € 84
    • Expedia.com
    2.4 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    hotel
    • Expedia.com
    • Lol.travel
      € 109
    • Hotels.com
    3.8 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
      € 94
    • Priceline
    • Trip.com
    2.5 km van Tangla Hotel Brussels
    Gratis wifi
    Vervoer van/naar luchthaven
    Meer hotels in Woluwe-Saint-Lambert bekijken
    Beoordelingen (751)
    Beoordelingen filteren
    751 resultaten
    Waardering van reizigers
    464
    189
    62
    19
    17
    Type reiziger
    Tijd van het jaar
    TaalAlle talen
    Meer talen
    Waardering van reizigers
    464
    189
    62
    19
    17
    Bekijk wat reizigers erover zeggen:
    Geselecteerde filters
    Filteren
    Lijst wordt bijgewerkt...
    1 - 6 van 751 beoordelingen
    Beoordeeld op 5 augustus 2019

    Zeer lekker bed en goede douche, schone en goed uitgebreide kamers. Accomodatie biedt 2 verschillende restaurants, een buffer en ala carte.
    Ik heb gebruik gemaakt van het buffet wat zeer uitgebreid was ook het ontbijt is zeer uitgebreid en als je vaker in China bent geweest waan je je weer even in dit zeer prachtige land.
    Het restaurant opent laat (19.00) en de sauna sluit vroeg (21.30). Het zit er dus niet in om na het eten nog te sporten en daarna nog even gebruik te maken van de sauna. Ook de minibar zou wel iets uitgebreider mogen met snacks oid.

    Datum van verblijf: augustus 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
      • Prijs/kwaliteit
      • Hygiëne
      • Service
    1  Bedank marvkat
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2019
    Google-vertaling

    Dear marvkat,
    Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
    We are pleased you enjoyed your experience with us and especially our accommodation and restaurants.
    Thank you for your recommendations, they will be forwarded to our team.
    Looking forward to welcoming you back soon.
    Best regards,
    Ruprecht Schmitz
    General Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 1 juli 2019

    Wij zijn hier 1 nacht geweest, na een festival.
    Toen we om 03:00 uur aankwamen, meteen gaan slapen. Maar de volgende ochtend, om een uur of 07:00, ging de deur open. Waardoor de lamp in de hal aanging. Ook al hadden we het ‘do not disturb’ niet aan, er is tot 4 keer toe (VIER KEER!) ‘s ochtends bij ons de deur geopend. (schoonmaak o.i.d.) ronduit belachelijk natuurlijk, totaal geen respect voor privacy. Ze kunnen toch zien dat wij nog niet uitgecheckt zijn?
    Nog meer eigenaardigheden. De verlichting op de kamer is onduidelijk. Op meerdere plekken knoppen, maar met wazige omschrijvingen erop. Probeer maar eens alleen het bedlampje aan te krijgen. Zeep/shampoo: 1 mini shampoo en 1 mini douchegel. Erg weinig voor twee personen. Geen toiletborstel aanwezig. Wastafel zit verstopt, water blijft er in staan. Minibar: alleen twee flesjes bier. Verder niets.
    Positief: Comfortabel bed. Goede verduisterende gordijnen. Genoeg handdoeken. Nespresso met 3 cups. Gratis parkeren langs de weg. Conclusie: Eerder 3 sterren waardig.

    Kamertip: Doe je Do not disturb lampje aan, anders constante verstoring door personeel
    Datum van verblijf: juli 2019
    • Reistype: Reisde met vrienden
      • Prijs/kwaliteit
      • Kamers
      • Service
    Bedank Rianne T
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019
    Google-vertaling

    Dear Rianne T,
    Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
    It is truly unfortunate to read you didn't appreciate your stay with us. Your comments in regards to being disturbed could have been avoided with a do not disturb sign or turning on the do not disturb light.
    You remarks will be forwarded to the appropriate teams in order for us to better our service for next time.
    We hope you will give a chance to redeem ourselves and look forward to your next stay at Tangla Hotel Brussels.
    Until then, we wish you safe travels.
    Best regards,
    Ruprecht Schmitz
    General Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 20 juni 2019

    Friendly staff
    Het personeel zou wel wat meer uitleg kunnen geven over de uitrustingen die het hotel te bieden hebben.
    Wanneer de fitness en het zwembad open zijn, hoe je er moet geraken en waar je aan een sleutel voor de lockers /badjas/.. kan gerkane

    Datum van verblijf: juni 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
      • Prijs/kwaliteit
      • Locatie
      • Slaapkwaliteit
      • Kamers
      • Hygiëne
      • Service
    Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
    Bedank R1696PAmelissam
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Ruprecht Schmitz, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2023

    Geachte Melissa M,
    Hartelijk dank voor uw beoordeling van Tangla Hotel Brussels.
    We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en kijken uit naar uw terugkeer.
    Tot dan, veilige reizen.
    Met vriendelijke groeten,

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 28 maart 2019

    Zeer vriendelijk en gedienstig personeel en alles was zeer goed onderhouden en proper
    Ons bezoek aan dit hotel was wegens het bezoek aan St Luc ziekenhuis ernaast gelegen,
    maar zeker voor herhaling vatbaar zonder bezoek aan hospitaal

    Datum van verblijf: maart 2019
    • Reistype: Reisde met een partner
      • Prijs/kwaliteit
      • Locatie
      • Slaapkwaliteit
      • Kamers
      • Hygiëne
      • Service
    Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
    Bedank Trail03309596399
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019
    Google-vertaling

    Dear Trail03309596399,
    Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
    We are truly pleased you enjoyed your stay with us.
    We look forward to your return without any hospital appointments.
    Until then, we would like to wish you safe travels.
    Best regards,
    Ruprecht Schmitz
    General manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

    het ontbijt is lekker en zeer gevarieerd. er kan zowel westers als Chinees ontbijt gekozen worden. vriendelijk personeel en alles werd zeer vaak bijgevuld. voor ons een aanrader ook omdat er parkeerplaats is.

    Datum van verblijf: februari 2019
    Reistype: Reisde met familie
    Bedank CGEreis
    Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
    Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019
    Google-vertaling

    Dear CGEreis,
    Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your experience at restaurant Le Cinq for breakfast.
    Looking forwards to your return amongst us.
    Until then, safe travels.
    Best regards,
    Ruprecht Schmitz
    General Manager

    Rapporteer reactie als ongepast
    Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
    Meer beoordelingen bekijken