175 US$
eDreams
199 US$
Gratis annuleren tot 12/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Booking.com199 US$
Travelocity175 US$
Beoordeeld op 20 juni 2019

Friendly staff
Het personeel zou wel wat meer uitleg kunnen geven over de uitrustingen die het hotel te bieden hebben.
Wanneer de fitness en het zwembad open zijn, hoe je er moet geraken en waar je aan een sleutel voor de lockers /badjas/.. kan gerkane

Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 maart 2019

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel en alles was zeer goed onderhouden en proper
Ons bezoek aan dit hotel was wegens het bezoek aan St Luc ziekenhuis ernaast gelegen,
maar zeker voor herhaling vatbaar zonder bezoek aan hospitaal

Datum van verblijf: maart 2019
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 april 2019

Dear Trail03309596399,
Thank you for reviewing Tangla Hotel Brussels.
We are truly pleased you enjoyed your stay with us.
We look forward to your return without any hospital appointments.
Until then, we would like to wish you safe travels.
General manager

Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

het ontbijt is lekker en zeer gevarieerd. er kan zowel westers als Chinees ontbijt gekozen worden. vriendelijk personeel en alles werd zeer vaak bijgevuld. voor ons een aanrader ook omdat er parkeerplaats is.

Datum van verblijf: februari 2019
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Dear CGEreis,
Thank you for reviewing your stay at Tangla Hotel Brussels. We are pleased you enjoyed your experience at restaurant Le Cinq for breakfast.
Looking forwards to your return amongst us.
Until then, safe travels.
General Manager

Beoordeeld op 30 december 2018

Zeer goede accommodatie, vriendelijke personeel. Goede schone kamers, met prima bedden en badkamer. Locatie zeer gunstig en gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Zwembad en sauna waren eer comfortabel wat er voor zorgde dat het voor ons een zeer geslaagd verblijf was.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 december 2018 via mobiele applicatie

Zen in Aziatische sfeer. Top hotel om geheel tot rust te komen en te genieten van echt een top hotel. Luxe alom. Ontbijt zeer uitgebreid enngoed verzorgt. De hotelkamers zijn van ik De gemakken voorzien en je baad in luxe. Dinner buffet voor 40 euro pp vind ik erg veel. De boeking gedaan via secret escapes. Parking onder het hotel was inbegrepen evenals het grote luxe zwembad de sauna en ontbijt.
De staff super vriendelijk zowel in het restaurant de frontoffice alsmede de bar waar jou favorite cocktail kan worden gemaakt. Echt een aanrader om Brussel te bezoeken even buiten de stad in een rustige buurt en heel gemakkelijk bereikbaar met de metro. We zijn echt tot rust gekomen en hebben ongelijfelijk genoten. Dank aan de staff leden van dit prachtige hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Ruprecht S, General Manager van Tangla Hotel Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2018

Dear EdwinV1435,

Thank you for the amazing comment of Tangla Hotel Brussels. We are truly pleased you appreciated the tranquility and were able to relax during your stay.
We hope to welcome you back soon for another relaxing stay.
Wishing you safe travels.
General Manager