Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Official Hotel
Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 16 juni 2019

De kamer was heel mooi en netje verzorgd, helaas was er iets kapot in de badkamer. Maar door de uitstekende service van de front office manager (Ebru Candan) hebben we een alsnog een heel fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2019
Ebru C, Responsable réception van Aspria Brussels Royal la Rasante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Beste,

We danken u voor uw uiterst positieve feedback over onze Aspria Royal La Rasante Club....en over Ebru :o))

Ik ben heel blij dat jullie een fijn verblijf hebben gehad.

Tot snel bij Aspria!

Met vriendelijke groeten,

Ebru Candan
Front Office Manager.

Beoordeeld op 14 mei 2019 via mobiele applicatie

Op de terugreis vanuit frankrijk hebben we bij dit hotel een stop gemaakt om bij te komen. Dit is met de volledig inbegrepen spa en zwembaden zeer goed gelukt. Personeel is vriendelijk en men is hier aanspreekbaar in het Engels en Frans. De kamer gaf een zeer schone en luxe indruk (standaart kamer) alleen het best is naar onze smaak iets te hard/stevig.
Het hotel heeft een prima restaurant voor ontbijt, lunch en diner. De voorzieningen verder zijn ook voortreffelijk. Er is naast de 2 zwembaden en de spa ook een uitgebreide, moderne sportschool, een eigen tennisbaan en kinderspeelplaatsen. En qua prijs viel het ons alles mee, zulke hotels boek je nergens in brussel voor 113 euro per nacht. Je krijgt hier meer waar voor je geld dan ergens anders.
Parkeren kan in eigen (royale) parkeergarage voor 15euro per dag.

Datum van verblijf: mei 2019
Excursion20083349956, Manager van Aspria Brussels Royal la Rasante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2019

Hallo @ 45Pakketten,

Er zijn inderdaad veel activiteiten beschikbaar in onze club op sport-, ontspannings- en sociaal niveau.

Tot snel bij Aspria!

Met vriendelijke groeten,

Flavien Chambaud
Deputy General Manager
Aspria Royal La Rasante

Beoordeeld op 29 augustus 2018

De kamer was ok, alhoewel ik 's morgens constant de deur hoorde toe slaan naar de gang. Ze hanteren ook een 'eigenaardige werkwijze' zodanig dat ze 2 keer betaald krijgen voor één overnachting. Ik boekte online en kreeg confirmatienr. Maar bij het uitchecken vertelde de receptionist mij dat ze vergeten waren het bedrag van de kredietkaart te halen. Gevolg ik heb nog eens betaald. En nu ontkennen ze dat. Een hele toestand ze zijn zelfs te lui om hun boekingen te controleren.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Aspria_Team, General Manager van Aspria Brussels Royal la Rasante, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Dear Dirkmar,

Aspria La Rasante is grateful for your recent comment and observations about our hotel and its facilities.
We sincerely apologise for the payment mistake which occurred during your stay and trust this has been rectified promptly.
We would welcome further comments send to plemaigre@aspria.com and remain available for future bookings.

Looking forward to be welcoming you again,

P. Lemaigre
Customer Experience Director

Beoordeeld op 16 januari 2017

Uitstekende kamers in een prettig spa-fitness-resort met zeer goede keuken in het restaurant. Enige minpunt is het ontbijt, maar de service en faciliteiten maken dat meer dan goed. Dus vergeet je sport en zwem kleding niet!

Kamertip: Vraag om kamer op 1e verdieping
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 maart 2016 via mobiele applicatie

Lunch van matige kwaliteit met uitgedroogd stuk zalm. Nederlands kennen ze hier nauwelijks. Veel volk om te sporten,daar is dit complex voor opgericht. Vooral van niet-hotelgasten maar clubleden. Hotel is maar bijzaak. Ontbijt is basic. Geen lift. Kamer al aan het poetsen voor check-out.

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde voor zaken