Ramada Brussels Woluwe(Woluwe-Saint-Lambert)
101 US$
96 US$
  • Restaurant
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

83 US$
66 US$
Agoda.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 73 US$ per nacht.

118 US$
102 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 146 US$ per nacht.

Chelton Hotel(Brussel)(Heel veel waar voor je geld!)
71 US$
Zie aanbieding
Choco Bed & Breakfast(Woluwe-Saint-Lambert)
Agoda.com
Hotel Lambeau(Woluwe-Saint-Lambert)
TripAdvisor
25 januari 2016 beoordeeld

Hotel is goed verzorgd, net als de faciliteiten. Prijs van ontbijt en maaltijden zijn echter buiten elke proportie. Ook lijkt er niemand te werken die ook maar één woord Nederlands spreekt. Alle informatie staat ook uitsluitend in het Frans en Engels te lezen.

Indien Aspria zich wat professioneler wil profileren, raad ik hen ten stelligste aan meertalig personeel aan te nemen. Het is immers voor een Brussels hotel van die prijs zeldzaam dat het Nederlands volledig genegeerd wordt. Voor mij was het mijn eerste verblijf, maar zeker en vast ook mijn laatste. In een tweetalig land niet in staat zijn om een landstaal te spreken (de grootste, dan nog) getuigt immers van een totaal gebrek aan respect voor gasten en motivatie in het algemeen.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een rustig klein hotel met perfecte sportfaciliteiten. Prima hotel voor wie tijdens een zakenreis graag ontspant door te bewegen. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten smakelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar goed van kwaliteit.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
26 augustus 2014 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal, mooie maar kleine en rustige kamers (groot genoeg voor ons) met comfortabele badkamer. Zeer proper. Geen ontbijt gehad en geen maaltijd, dus hierover geen oordeel.
Geweldige accomodatie op gebied van spa en zwembad. Was werkelijk verbaasd van de omvang.
Alleen begrijp ik niet dat alle aanwijzigingen in Engels en Frans zijn. In Belgie wordt blijkbaar geen Nederlands gesproken. Niet verwonderlijk in de thuisbasis van Olivier Mangain. De eerlijkheid gebied om te zeggen dat men aan de balie wel zijn best deed om in het Nederlands te woord te staan.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie