Gratis annuleren tot 09/12/22
Expedia.comUS$ 151
Hotels.comUS$ 151
TravelocityUS$ 151
Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Centraal gelegen, gemakkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, maar dicht tegen het centrum. Een ruime parkeergarage is beschikbaar. De kamers waren comfortabel, met badkamer. Helaas geen thee/koffieapparaat. Wij boekten een familiekamer, werden vriendelijk gevraagde of een overnachting in 2 kamers zou kunnen. Vanzelfsprekend geen probleem voor ons. ‘S Ochtend een lekker ontbijt gehad. Verse coissants & brood, sappen, thee, koffie en meerdere soorten beleg. Een ideaal hotel ook voor werkaangelegen bezoeken. Wifi beschikbaar. Komen zeker terug indien nodig.

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, S. De Bruyn, Beheerder van Ramada by Wyndham Brussels Woluwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2019

Beste gast, We danken u voor uw beoordeling.

Wat fijn dat we u konden bekoren met de goede prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel en onze centrale ligging. Het doet ons ook veel plezier dat het comfort van uw kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat ons lekker ontbijt u gesmaakt heeft. Hoewel we geen koffie- of theefaciliteiten op de kamers aanbieden, is er wel een thee- en koffiehoek in onze gezellige lobby. Bij uw volgen bezoek staan we weer voor u klaar!

Een gelukkig nieuwjaar gewenst vanwege het hele team!

Beoordeeld op 7 september 2018

Bij boeking 2 afzonderlijke bedden gevraagd, maar wij moesten het stellen met 1 bed.
Vriendelijk ontvangst bij de receptie met duidelijke uitleg. Ontbijt was uitgebreid en personeel vriendelijk en behulpzaam.
De kamer was prima qua geluidshinder en inrichting, maar de matras leek zijn beste tijd gehad.
Wij volgden Gulledelle (doodlopende weg) en kwamen zonder probleem op de gratis parking aan de achterzijde van het hotel.

Datum van verblijf: september 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ramada by Wyndham Brussels Woluwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Geachte gast,

Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een prettig verblijf bij ons en dat u ook tevreden was met de mooie inrichting van uw kamer en ons lekker ontbijt.

Onze oprechte excuses indien u geen goede nachtrust had. We gaan dit zeker met ons team bespreken.

We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Woluwe.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Ik heb het hotel als zeer prettig ervaren. Aziatisch publiek toen ik er was en een kamer voor een goede prijs voor Brussel met veel luxe. Ontbijt was prima, fruit leek wel uit een pot of blik te komen.
Een plek om nog een keer terug te komen.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde alleen
Hotel-cmanager, Manager van Ramada by Wyndham Brussels Woluwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Beste Alexander,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van een prettig verblijf bij ons en dat u ook tevreden was met de prijs-kwaliteitsverhouding van ons hotel en de gratis parkeergelegenheden in de omgeving. Het doet ons ook veel plezier dat het ontbijtbuffet u heeft gesmaakt. We willen toch graag meedelen dat we alleen vers fruit bedienen. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Goede service bij receptie, bar en restaurant.
Kleine maar efficiënte kamer, mooie badkamer, goede WiFi en uitstekende airco.
Bushalte voor hotel richting Schuman
Weinig te beleven in de buurt. Op maandag 9 van de 10 restaurants gesloten.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Manager van Ramada by Wyndham Brussels Woluwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2018

Beste Wim,

hartelijk bedankt voor uw positieve review.

We zijn zeer blij te horen dat u heeft kunnen genieten van een aangenaam verblijf. We hechten veel belang aan onze service en zijn dan ook blij dat dit volledig naar wens was. Ook leuk dat de kamer, badkamer en de wifi u bevielen.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 maart 2018

We hebben hier één nachtje verbleven. Het onthaal was vriendelijk. De kamer (304) was iets te warm bij aankomst en we konden die niet onmiddellijk afkoelen want in de wintermaanden kan de airco enkel opwarmen niet afkoelen (?) volgens de mensen aan de balie en de vensters konden ook niet open. Badkamer is zoals het hoort met een douche in het smalle bad (hoge opstap). Geen verlichting boven de douche. Redelijk donker dus als het gordijn dicht gaat. Bedden zijn iets te zacht en er is nog een extra kussen voorhanden. We moesten het stellen zonder extra luxe (koffiezet, frigo,...) Televisietoestel bevatte enkel buitenlandse zenders. (satelliet) De airco op de kamer was een ramp. Was niet te bedienen en maakte steeds krakend lawaai tijdens de nacht. Weg met dat ding. Wifi is ook traag.Het hotel is zeer rustig buiten soms een vliegtuig dat men hoort in de verte. Ons avondmaal hebben wij genomen in een restaurant (New Challenge) in de buurt. Zeer lekker, gezellig en niet duur. Parkeren aan het hotel is gratis, maar best de achterkant van het hotel nemen (in de GPS : clos du Lynx) In de buurt is er ook een grote supermarkt "Cora" aanwezig. Het ontbijt was standaard maar goed. Voor ieder wat wils. Onze hotelervaring : gewoon zoals het hoort. Geen grote luxe maar voor 60€ voor een tweepersoonskamer incl. ontbijt kan men zeker niet klagen. Prijs/kwaliteit = goed.

Datum van verblijf: maart 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ramada by Wyndham Brussels Woluwe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 april 2018

Beste Jamy,

Wij danken u voor uw beoordeling en feedback.

Het doet ons plezier om te lezen dat u tevreden was met de verhouding van prijs en kwaliteit van ons hotel, en dat u onze gastvrije ontvangst op prijs wist te stellen.

Het klopt inderdaad dat onze ramen omwille van veiligheidsredenen niet kunnen worden geopend.

Het spijt ons dat u wat geluidsoverlast van de airco op uw kamer heeft gehad.

We zijn ons bewust van het probleem en zullen hier zo snel mogelijk een oplossing voor zoeken. Fijn dat u aangeeft te hebben genoten van ons gevarieerde ontbijtbuffet.

Hopelijk mogen we u opnieuw ontvangen in de toekomst.

Met vriendelijke groeten,