“Business lunch”
Beoordeling van La Quincaillerie

La Quincaillerie
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
La Quincaillerie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 22 van 240 Restaurants in Ixelles
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Een voormalige ijzerwarenhandel in de Rue du Page te Brussel, getekend door een leerling van Victor Horta. Het Horta museum ligt trouwens net om de hoek. Verder vind je in de buurt ook de Place Chatelain, een smeltkroes van leuke restaurantjes, boetieken en tal van speciaalzaken. Bovendien zijn er in de omliggende straten en op het plein ruime parkeermogelijkheden. In 1988 opende brasserie La Quincaillerie er zijn deuren. Heel wat elementen eigen aan de vorige bestemming van de zaak warden in ere gehouden. Net dat zorgt voor het bijzondere karakter van de brasserie. De brasserie gelegen op een boogscheut van de Louisalaan is de ideale uitvalsbasis voor wie wil genieten van een eerlijke keuken.
12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige lokatie.
Door drukte kan de bediening het niet helemaal aan.
Klassieke kaart waar niks op aan te merken is. Kwalitatief helemaal goed

Datum van bezoek: augustus 2018

17 april 2018 beoordeeld

Heel mooi, speciaal en gezellig kader. We namen de lunch, aan een heel democratische prijs. Best lekker gegeten. Fijne bediening - ze hadden opgevangen dat mijn echtgenote verjaarde en zorgden voor een fijne attentie. Goed gelegen, kort bij Louizalaan.

Datum van bezoek: april 2018
12 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de gezellige plekjes die er in deze buurt zijn dit pareltje gevonden, zeer lekker, prachtig interieur en suoervriendelijke bediening. Komen we zeker terug. We hadden ook online geboekt waardoor we nog eens 20% korting kregen automatisch bij de afrekening. Aanrader en in een rustige buurt!

Datum van bezoek: april 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant, indrukwekkend mooi. Bediening daarentegen werkelijk verschrikkelijk. Kregen geen tijd rustig te bestellen. Tijdens 't eten regelmatig gestoord of we al klaar waren. Nb aantal vergissingen van bestelde gerechten. Borden werden weggegrist voor we überhaupt klaar waren met eten. Erg onbeschoft. Prijzen van de maaltijden niet mis, wat ons niks uitmaakte, maar hadden toch wel wat meer gastvrijheid verwacht.

Datum van bezoek: maart 2018
25 december 2017 beoordeeld

Met zijn vijven gegeten in de 'directeursloge' die alle bezigheden in het restaurant overziet. Dit zorgt gelijk voor een gezellige intieme sfeer waarin we gezellig gekeuveld, maar vooral ook heerlijk gegeten hebben.
Een aanrader dus!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die La Quincaillerie bekeken, bekeken ook

In La Quincaillerie geweest? Deel je ervaringen!