“Lunch”
Beoordeling van La Quincaillerie

La Quincaillerie
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
La Quincaillerie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 204 Restaurants in Ixelles
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Een voormalige ijzerwarenhandel in de Rue du Page te Brussel, getekend door een leerling van Victor Horta. Het Horta museum ligt trouwens net om de hoek. Verder vind je in de buurt ook de Place Chatelain, een smeltkroes van leuke restaurantjes, boetieken en tal van speciaalzaken. Bovendien zijn er in de omliggende straten en op het plein ruime parkeermogelijkheden. In 1988 opende brasserie La Quincaillerie er zijn deuren. Heel wat elementen eigen aan de vorige bestemming van de zaak warden in ere gehouden. Net dat zorgt voor het bijzondere karakter van de brasserie. De brasserie gelegen op een boogscheut van de Louisalaan is de ideale uitvalsbasis voor wie wil genieten van een eerlijke keuken.
16 september 2017 beoordeeld

super lekker : voorgerecht met calamares was verfijnd en lekker! Als hoofdgerecht kozen we voor de kabeljauw. Grote portie en de vis was sneeuwwit en vers. En de verwenkoffie bleek een waardige afsluiter van dit culinair eetmaal.
Vlotte en beleefde bediening. We gaan zeker nog terug!

Schrijf een beoordeling

29 augustus 2017 beoordeeld

Tweede diner in dit bekende restaurant met een prachtig kader. Zeer goede en tweetalige bediening (nog steeds geen evidentie in Brussel, jammer genoeg), alles is dagvers - een aanrader!

20 augustus 2017 beoordeeld

Niet wat we ervan verwacht hadden. Bouillabaisse met op de bodem van de pan een laag aardappelen en opgediend zonder geroosterd brood?? Mosselen provençaals = mosselen natuur met enkele stukjes paprika tussen??
Bediening zwak. Hoofdgerecht kwam nadat de laatste hap van het voorgerecht net binnen was en de borden er nog stonden. Interieur is mooi, maar of je nu bij Dock's binnenstapt of in het Pakhuis, je waant je telkens op dezelfde plek. En in de twee laatste hebben we wel genoten van een lekkere maaltijd.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben gegeten met 5 personen. Heerlijke bisque vooraf. Erg goed van smaak! Als hoofdgerecht hadden we fruits de mer en middellandse zeetong. Goddelijk allebei! Bediening is heel vriendelijk en de sfeer en inrichting van het restaurant is top!

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevarieerd menu, lekkere oesters en top suggesties (bessen kip met langoustine!)
Top bediening en lekker glutenvrij oor m'n vrouwtje
Toffe desserten
Heel fijne avond voor correcte prijs!

Reizigers die La Quincaillerie bekeken, bekeken ook

In La Quincaillerie geweest? Deel je ervaringen!