“Lekker diner in mooi interieur ”
Beoordeling van La Quincaillerie

La Quincaillerie
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
La Quincaillerie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 204 Restaurants in Ixelles
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Een voormalige ijzerwarenhandel in de Rue du Page te Brussel, getekend door een leerling van Victor Horta. Het Horta museum ligt trouwens net om de hoek. Verder vind je in de buurt ook de Place Chatelain, een smeltkroes van leuke restaurantjes, boetieken en tal van speciaalzaken. Bovendien zijn er in de omliggende straten en op het plein ruime parkeermogelijkheden. In 1988 opende brasserie La Quincaillerie er zijn deuren. Heel wat elementen eigen aan de vorige bestemming van de zaak warden in ere gehouden. Net dat zorgt voor het bijzondere karakter van de brasserie. De brasserie gelegen op een boogscheut van de Louisalaan is de ideale uitvalsbasis voor wie wil genieten van een eerlijke keuken.
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevarieerd menu, lekkere oesters en top suggesties (bessen kip met langoustine!)
Top bediening en lekker glutenvrij oor m'n vrouwtje
Toffe desserten
Heel fijne avond voor correcte prijs!

26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na bezoek aan het Horta huis sloten we de avond af met een etentje in dit mooie etablissement. Een absolute 10 voor decor en omkadering, heel vriendelijk en behulpzaam personeel (2-talig !) en degelijke keuken (maar geen wauw gevoel). Kortom, zeker een aanrader !

12 februari 2017 beoordeeld

Zeer mooi kader, Bijzonder vriendelijke bediening. Wij waren er voor de lunch die startte met super lekkere. oestertjes. Hou rekening met rumoerigheid maar niet echt storend. Leuke ervaring en aan te raden voor een nonchalante en gezellige hap. Champagne en wijnen in orde.

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren, na een avond toneel, gaan eten in dit restaurant. Waren er vroeger ook al geweest, voor het vergroot is. Er was wel een heel rumoerige tafel van..Nederlanders. Men kwam ons toch onmiddellijk vragen of we van plaats wilden ruilen. De bediening was heel vriendelijk.Neen dus,want het is er gewoon rumoerig. Mijn man was in de wolken met zijn lekkere americain, de dochter was minder gelukkig met haar wat taaie steak. Ik koos kip met een lekkere saus van vin jaune en pompoenmousse. De kip was wat uitgedroogd( op voorhand klaargemaakt? ) en het gerecht zou superlekker geweest zijn moest het warmer opgediend zijn. Blijft toch een goed adres

25 januari 2017 beoordeeld

Starter van 5 kleine oesters: waren niet perfect open gemaakt want gruis zat in de oesters. Toch wel even (45') moeten wachten op hoofdgerecht, wat voor een lunch menu veel is. Hoofdgerecht perfect, maar misschien wat weinig op het bord. Bediening kon vriendelijker en minder uit de hoogte. En uiteraard geen enkel woord nederlands.

Reizigers die La Quincaillerie bekeken, bekeken ook

In La Quincaillerie geweest? Deel je ervaringen!