“Leuke inrichting !”

Keukens: Belgisch, Vis en zeevruchten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
15 mei 2017 beoordeeld

Inrichting niet gebruikelijk en dat maakt het juist zo leuk.
Vriendelijke en vlotte bediening. Mijn italiaanse americain vond ik niet lekker maar dat zal aan mij gelegen hebben: ze was vers en zag er smakelijk uit. (ik heb blijkbaar liever de gewone belgische versie :-))
Mijn tafelgenoten hadden vol-au-vent, lekker en met prima frietjes.
Kortom, voor herhaling vatbaar !

Schrijf een beoordeling

18 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze aangenaam ingerichte bistro heeft een mooie kaart. Diverse seizoenssuggesties worden eveneens aangeboden alsook een dagschotel. De gerechten zijn smaakvol. De linguine kip diabolo is een aanrader.

29 november 2016 beoordeeld

Het zal wellicht aan mij liggen, maar toen andere klanten binnenkwamen stootte een ervan met zijn rugzak mijn glas om. De bediening mocht m.i. wat wat alerter reageren tegenover degene die dit veroorzaakte en minstens een ander glas aanbieden. de sfeer was er wat uit. Normaal gegeten voor een dergelijke zaak.

3 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier zelf al 4 of 5 keer geweest. Het restaurant ligt aan een drukke straat maar dat is absoluut niet storend aangezien het terras goed afgeschermd is. Vanbinnen is het super gezellig (op het terras trouwens ook). Heel leuke bar. Ik werd elke keer bediend door 'Jordan'. Een hele vriendelijke man! Super bediening. Zelf ben ik vegetarisch. Ik heb het vegetarische slaatje met geitenkaas gegeten en de vegé burger. Beide ongelooflijk lekker! Goede portie. Schappelijke prijs. Mijn vriend heeft steak gegeten: heel erg lekker, goed gebakken, lekkere champignonroomsaus. Dit restaurant is echt een absolute aanrader!!!!

26 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Quartier Latin is gelegen op een grote baan waardoor er redelijk veel geluidshinder is van het verkeer op het terras. Het terras is wel leuk ingericht en gezellig om er te vertoeven. Binnen zijn er twee ruimtes waarvan 1 voorbehouden is voor te eten. De twee ruimtes zijn gezellig ingericht. De kaart is redelijk uitgebreid, er zijn pastas, Belgische gerechten maar ook "tapas" zoals bv. Een kaasschotel, nachos en charcuterie. De prijzen zijn redelijk hoog maar de gerechten zijn lekker, mooi geserveerd en het personeel is vriendelijk. De laatste keer heb ik wat langer moeten wachten op de bediening want de serveerster stond alleen.

Reizigers die Le Quartier Latin bekeken, bekeken ook

Ixelles, Brussel

In Le Quartier Latin geweest? Deel je ervaringen!