166 US$
Expedia.com166 US$
Priceline166 US$
getaroom.com182 US$
Beoordeeld op 30 december 2020

Slechte verblijf gehad geen flesjes water, geen badjassen geen pantoffels douche dat overloopt als je een douche neemt, koude vloer in de badkamer geen Hermès verzorgingsproducten... mij ziet u niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Clément Aupin, Other van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2021

Dear guest,

Thank you very much for taking the time to share you observations related to your stay at Sofitel Brussels Le Louise.

The setup of our rooms have slightly changed due to the current sanitary situation, however, all products are available in the hotel by contacting the Housekeeping service. All our minibars are also filled with two complimentary bottles of Spa water and our bathroom amenities have been changed from Hermes to Lanvin products.

Your comments will be shared to the entire team with the aim of improving our quality of service.

Best regards,

Clément Aupin
Rooms Division Manager

Beoordeeld op 15 januari 2020 via mobiele applicatie

Als medewerker van Accor had ik meer erkenning verwacht. Dit was helemaal niet zo buiten het feit dat de receptionist mij nog eens er van bewust had gemaakt dat ik het 'Accor-medewerkerstarief had geboekt' LOL .
Bij uit checken had in een fast-checkout maar ik zag nergens een box staan om mijn sleutelkaart in te leggen en het hotel te verlaten. Op taalvlak had ik verwacht dat men Nederlands kon, ene Jeremy kon dot helemaal niet en vroeg of we in het Frans of Engels konden verderdoen, ondermaats. We leven in Belgiė dus zowel de Franstalige kant moet Nederlands kunnen. Wij in Novotel ergens in Vlaanderen moeten Frans kunnen dus bij deze, hopelijk komt dit terecht bij de CEO.

Datum van verblijf: januari 2020
Adelaide_SBL, Marketing Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 januari 2020

Beste j0reng,

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We begrijpen uw commentaar. Jammer genoeg was er deze dag niemand tweetaalig aanwezig aan de receptie, onze excuses daarvoor.

Wij hopen u in de toekomst te kunnen verwelkommen in het nederlands !

Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben in dit Sofitel de nieuwjaarsnacht doorgebracht van 31dec - 1 jan! Het is onvoorstelbaar dat men aan de receptie zowel bij het aankomen als bij het vertrek geen kennis heeft van de meest gesproken landstaal met name het nederlands. Het was niet van niet willen maar gewoon van niet kunnen!!!!! In een hotel dat zich wil voordoen als premium is dit ontoelaatbaar om niet te zeggen beschamend! Ik ben geen extreme flamigant maar dit kan echt niet. Ik ben het frans en het engels meer dan meester dus voor mij geen probleem. Het is gewoon het principe die ons mateloos stoorde! Een lichtpuntje was een zekere mijnheer Maxime afkomstig uit Charleroi die van dienst was voor de bar lounge, hij haalde alles uit de kast om ons zo goed als mogelijk te bedienen van spijs en drank en hij probeerde zijn beste nederlands boven te halen. Alvast bedankt Maxime voor jouw toewijding! Jij verdient een dikke pluim!
Hopelijk komt deze review bij de CEO terecht.
Als Accor Platinum member ben ik alvast in blijde verwachting voor een passend antwoord!

Datum van verblijf: januari 2020

Beste FALSAL1,

Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Uw opmerkingen werden aan onze staff en vooral aan Maxim gelezen.

Wij hopen u in de toekomst te kunnen verwelkommen uw moedertaal, het nederlands !

Beoordeeld op 11 december 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is dringend aan renovatie toe , waar ze ook wel aan bezig zijn.
het restaurant is echt wel verouderd , koel ,niet gezellig .het eten was niet lekker , de bediening was wel super vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2019
Adelaide_SBLL, Marketing Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020

Beste AnnemieV113,

Bedankt voor uw commentaar.
Jammer genoeg was ons nieuw restaurant nog niet open gedurende uw verblijf ; onze excuses daarvoor.

Hopelijk kunnen wij u binnenkort verwelkommen in ons nieuw restaurant.

Vriendelijke Groeten,

Beoordeeld op 7 maart 2019

Goede centrale ligging. Metrostation voor de deur. Mooie luxe winkelstraat. Oude centrum op loopafstand (10 min.) Diverse leuke eetgelegenheden in de nabijheid. Uitstekende verzorgde kamer. Uitgebreid luxe ontbijt. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Wel wat communicatie misverstand bij de receptie mbt de welkomstdrink. Dat kan wel wat beter.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
CyrilLebeau1071, Directeur général van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Geachte mevrouw, Geachte heer,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken te delen.

Hoewel ik blij ben om te zien dat u over het geheel genomen genoten heeft van een onvergetelijk verblijf, vind ik het jammer om te horen dat de ervaring in uw ogen tekortschoot bij een verblijf van 5 sterren.

U kunt er zeker van zijn dat uw gewaardeerde feedback naar de betrokken afdelingen is doorgesluisd om er rekening mee te houden.

Bij Sofitel Hotels & Resorts streven we ernaar om elke klant een superieure service te bieden; daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons.

Wij hopen u terug te mogen verwelkomen in het Sofitel Brussels Le Louise wanneer u terugkeert naar Brussel.

Met vriendelijke groeten,