Beoordeeld op 2 augustus 2018

We hadden enkele weken ervoor geboekt met "Very Chic"...speciale prijs.(kamers uitkijkend op de tuin!!!) Gevraagd een "stille kamer en 2 bedden. Aan de receptie zei Julie die geen Nederlands sprak in het Engels dan maar... dat ze over geen kamers met 2 bedden beschikten; nochtans hadden we een mail van de front manager de bevestiging dat we 2 bedden zouden krijgen. Na lang gepalaver ging men ons een upgrade geven naar een mini suite, dan was opeens onze kamer klaar! Een kamer aan de straatkant!...we kregen een opklapbed erbij met matras op een plank. Het grote bed zelf was géén king size, wel een groot bed met dikke ronde matras ook op plank. De rest van de kamer en badkamer was piekfijn in orde en zeer proper.
Op het ontbijt viel niks aan te merken: eitjes naar keuze, koffie naar keuze, vriendelijk, hulpvaardig personeel: de maître d' die ons een tafel gaf was een Filipijn die Nederlands en Frans sprak!!! Hoedje af voor deze man! hij had het erg druk om de mannen van Arabische afkomst stil te houden.
Jammer dat er juist een groep mensen van de Emiraten waren: luidruchtige mannen,druk heen en weer lopend en dat enkele gesluierde vrouwen vulden hun papieren shoppingtassen vulden met alles wat op het buffet lag en op tafel stond zoals suikers en potjes confituur. Wij kennen Sofitel van vroeger, maar waren hier wel gedesillusioneerd. Het hotel is goed gelegen , niet ver van de Metro...maar er zijn nog goeie hotels in de buurt!

Datum van verblijf: augustus 2018
Julie B, Responsable commercial van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Dear Majeanne93

Thank you very much for sharing your experience about your stay at The Sofitel Brussels Le Louise. I am sorry that your overall experience did not meet your expectations, please allow me to express my sincerest apologies. At Sofitel Hotels & Resorts, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we will work on the point mentionned in your comment.
We appreciate you are sharing your concerns, and I hope you will give us the opportunity to better serve you during a future stay.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 8 februari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is echt keurig, vriendelijk personeel en zeker niet onbelangrijk, goeie gratis WiFi. Het enige nadeel is dat de buurt daar na 18 u uitgestorven is en je de hele tijd op straat te maken hebt met bedelaars die je echt lastig vallen.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Om de 2-tal weken ben ik in Brussel. Het is dan fijn om zo’n dag af te sluiten met een aperitief in een mooie en tikkeltje exclusieve bar. Daar wil ik best een prijs voor betalen. Zo kwam ik gisterenmiddag terecht in de loungebar van dit hotel. Geen leuke ervaring. Oké het uitzicht is niet slecht. Maar dat heb je het ook gehad. De tafeltjes en stoelen geven een afgeleefde en sterk verouderde indruk. Het personeel, wel (gewoon) vriendelijk maar vreselijk traag. Wij kregen thee en koffie, zonder melk en zonder verdere aankleding. De wijn kregen we zonder meer... geen olijfje, nootje,... terwijl er op sommige tafels wel een kommetje stond. En als klap op de vuurpijl... het toiletbezoek om niet snel te vergeten. Zowel op heren- als damestoilet, waren de vuilbakjes overvol en lag er overal papier op de grond. Geen prettige ervaring!

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima zakelijk hotel met correcte bediening. Een goede bar waar je mag roken. Heerlijke nootjes en drankjes. Ontbijt is goed. Vergaderzalen ook. De lunch na de vergadering is altijd verzorgd. De hapjes tijdens de koffie pauze ook. Niet al te duur. Gelegen in een winkelstraat met prettige winkels.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 juli 2017

Het verblijf was niet slecht maar van "Sofitel" hadden wij toch iets meer verwacht. Bij Accor hoort Sofitel toch tot het luxe-segment. De maaltijden in veel Mercure en Novotel hoeven echter net onder te doen voor deze in Sofitel Le Louise, de prijzen daar en tegen behoren wel tot het luxe-segment

Datum van verblijf: november 2016
SOFITELBLL, Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Beste Rob,
Wij danken u voor jullie waardevolle feedback. We zijn steeds attent om onze kwaliteit en service te verbeteren en zullen niet nalaten om uw commentaren met de betrokken partijen te bespreken.
Wij kijken er naar uit jullie een volgende keer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Carine Suenens, Director of Sales and Marketing