Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.316)
Beoordelingen filteren
2.316 resultaten
Waardering van reizigers
1.200
783
213
75
45
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.200
783
213
75
45
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.316 beoordelingen
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Om de 2-tal weken ben ik in Brussel. Het is dan fijn om zo’n dag af te sluiten met een aperitief in een mooie en tikkeltje exclusieve bar. Daar wil ik best een prijs voor betalen. Zo kwam ik gisterenmiddag terecht in de loungebar van dit hotel. Geen leuke ervaring. Oké het uitzicht is niet slecht. Maar dat heb je het ook gehad. De tafeltjes en stoelen geven een afgeleefde en sterk verouderde indruk. Het personeel, wel (gewoon) vriendelijk maar vreselijk traag. Wij kregen thee en koffie, zonder melk en zonder verdere aankleding. De wijn kregen we zonder meer... geen olijfje, nootje,... terwijl er op sommige tafels wel een kommetje stond. En als klap op de vuurpijl... het toiletbezoek om niet snel te vergeten. Zowel op heren- als damestoilet, waren de vuilbakjes overvol en lag er overal papier op de grond. Geen prettige ervaring!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met vrienden
2  Bedank Cwmjr
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima zakelijk hotel met correcte bediening. Een goede bar waar je mag roken. Heerlijke nootjes en drankjes. Ontbijt is goed. Vergaderzalen ook. De lunch na de vergadering is altijd verzorgd. De hapjes tijdens de koffie pauze ook. Niet al te duur. Gelegen in een winkelstraat met prettige winkels.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank binetb2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017

Het verblijf was niet slecht maar van "Sofitel" hadden wij toch iets meer verwacht. Bij Accor hoort Sofitel toch tot het luxe-segment. De maaltijden in veel Mercure en Novotel hoeven echter net onder te doen voor deze in Sofitel Le Louise, de prijzen daar en tegen behoren wel tot het luxe-segment

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Rob M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SOFITELBLL, Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Beste Rob,
Wij danken u voor jullie waardevolle feedback. We zijn steeds attent om onze kwaliteit en service te verbeteren en zullen niet nalaten om uw commentaren met de betrokken partijen te bespreken.
Wij kijken er naar uit jullie een volgende keer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Carine Suenens, Director of Sales and Marketing

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 juni 2017

Zeer goede ontvangst aan de balie en vlotte check in.
De kamer volstaat voor een nacht verblijf de airport is met shuttle binnen de 10 min bereikbaar ook buiten de voorziene uren wordt op aanvraag een shuttle service ingelegd.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank johan_bruges
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SOFITELBLL, Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2017
Google-vertaling

Dear Johan,
First of all, my apologies. My Dutch is yet not that good. Thanks a lot for your comment. We are delighted that you had a comfortable stay with us. We look forwrad to your enxt visit.
Best,
Quentin Guiraud, Marketing Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 mei 2017

Voor een nacht in het hotel verbleven. Wij hadden een standaard kamer wat beschikte over verschillende faciliteiten. Bij de conciërge tips gevraagd om de omgeving te verkennen aangezien dit de eerste keer was in Brussel. Een leuke toeristische stadswandeling gemaakt met alle hoogtepunten van de stad. Ontbijt was zeer goed, ontzettend uitgebreid met luxe keuzes. Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank JH1180
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SOFITELBLL, Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Beste Maneer,
Alvast bedankt om uw feedback van uw verblijf door te geven. Wij zijn heel blij dat U een leuke verblijf heeft gehad. Hopelijk tot binnenkort!
We wensen u nog een aangename dag en hopen u snel terug te zien bij Sofitel.
Vriendelijke groeten,
Quentin Guiraud, Marketing Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken