Sofitel Brussels Le Louise
196 US$
Renaissance Brussels Hotel(Ixelles)
175 US$
  • Zwembad
Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
  • Bar/lounge
92 US$
85 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Restaurant
Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
159 US$
99 US$
Agoda.com
  • Roomservice
17 december 2016 beoordeeld

Al waren de kamers verzorgd en mooi, toch wat duur voor wat het is.
Raam van de kamer konden we niet volledig sluiten en de matras waar ik op lag was helemaal doorgelegen, waardoor ik met rugpijn opstond.

• Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
7 november 2016 beoordeeld

prijs/kwaliteit van Le Louise is slecht. Om maar iets te noemen: restaurant is een deel van de lawaaierige bar. Voor 4 * verwacht ik toch beter. Gedoe over dinervouchers: men was er niet mee bekend. Gedoe om de auto weer uit de garage te krijgen. Al met al een teleurstelling.

• Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
6 oktober 2016 beoordeeld

Leuke anecdote : op een morgen was iemand in de ontbijtruimte héél duidelijk ontevreden over de geleverde service. Alle verantwoordelijken erbij, de man liep kwaad weg met fles water in de hand. Resultaat: alle aanwezigen praatten met elkaar over het voorval en hadden plaatsvervangende schaamte voor de man en er werd openlijk duidelijk gemaakt aan het personeel dat ze een perfecte service leveren, wat ook zo is. Leuk moment tijdens een perfect verblijf.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi chique hotel. Hotel heeft een moderne mooie binnenplaats met lounge sets. De ontbijtkeuze is uitgebreid, ook voor de roomservice mogelijkheid. De locatie is uitstekend, gelegen in een winkelstraat. Het hotel werd goed onderhouden en schoongemaakt.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
SOFITELBLL, General Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Geachte Joy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons Sofitel Brussels Le Louise.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik zal uw complimenten en uw opmerking over badproducten Hèrmes dan ook zeker delen met het team.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager

5 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, zeer geode bediening, goed inrichting, goede locatie, deze keer was het ontbijt ondermaats, normalerwijze altijd zeer goed. geode bar, prettig en rustig slapen, geode prducten in de badkamer, jammer genoeg geen verschil in badproducten tussen man en vrouw...

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken