“Uitstekend!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Sofitel Brussels Le Louise
Beoordeeld als nr. 4 van 15 hotels in Ixelles
9 januari 2017 beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SOFITELBLL, Front Office Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 januari 2017

17 december 2016 beoordeeld

Al waren de kamers verzorgd en mooi, toch wat duur voor wat het is.
Raam van de kamer konden we niet volledig sluiten en de matras waar ik op lag was helemaal doorgelegen, waardoor ik met rugpijn opstond.

• Verbleef: December, 2016, reisde met vrienden
7 november 2016 beoordeeld

prijs/kwaliteit van Le Louise is slecht. Om maar iets te noemen: restaurant is een deel van de lawaaierige bar. Voor 4 * verwacht ik toch beter. Gedoe over dinervouchers: men was er niet mee bekend. Gedoe om de auto weer uit de garage te krijgen. Al met al een teleurstelling.

• Verbleef: November, 2016, reisde met vrienden
6 oktober 2016 beoordeeld

Leuke anecdote : op een morgen was iemand in de ontbijtruimte héél duidelijk ontevreden over de geleverde service. Alle verantwoordelijken erbij, de man liep kwaad weg met fles water in de hand. Resultaat: alle aanwezigen praatten met elkaar over het voorval en hadden plaatsvervangende schaamte voor de man en er werd openlijk duidelijk gemaakt aan het personeel dat ze een perfecte service leveren, wat ook zo is. Leuk moment tijdens een perfect verblijf.

• Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi chique hotel. Hotel heeft een moderne mooie binnenplaats met lounge sets. De ontbijtkeuze is uitgebreid, ook voor de roomservice mogelijkheid. De locatie is uitstekend, gelegen in een winkelstraat. Het hotel werd goed onderhouden en schoongemaakt.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
SOFITELBLL, General Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Geachte Joy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons Sofitel Brussels Le Louise.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik zal uw complimenten en uw opmerking over badproducten Hèrmes dan ook zeker delen met het team.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 1,7 km afstand
Hilton Brussels Grand Place
op 0,5 km afstand
NH Collection Brussels Grand Sablon
Prijzen weergeven

In Sofitel Brussels Le Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Brussels Le Louise

Adres: Avenue de la Toison d'Or 40, Ixelles, Brussel 1050, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 romantisch hotel in Ixelles
Nr. 2 zakenhotel in Ixelles
Nr. 3 luxe hotel in Ixelles
Prijsklasse: 133 € - 327 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Brussels Le Louise 5*
Aantal kamers: 169
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Weekend Desk en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Brussels Le Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Brussels Le Louise Hotel Ixelles
Accor Brussels Le Louise
Brussels Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?