Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sofitel Brussels Le Louise
Hotels in de buurt
164 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Fitnesscentrum
202 US$
Hotels.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Zwembad
196 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Renaissance Brussels Hotel(Ixelles)
175 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
113 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
90 US$
87 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
Made in Louise(Ixelles)
122 US$
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
92 US$
85 US$
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
159 US$
99 US$
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Restaurant
  • Roomservice
Beoordelingen (2.218)
Beoordelingen filteren
2.218 resultaten
Waardering van reizigers
1.160
746
203
68
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.160
746
203
68
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 2.218 beoordelingen
17 december 2016 beoordeeld

Al waren de kamers verzorgd en mooi, toch wat duur voor wat het is.
Raam van de kamer konden we niet volledig sluiten en de matras waar ik op lag was helemaal doorgelegen, waardoor ik met rugpijn opstond.

  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank kevinsW4125BS
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 november 2016 beoordeeld

prijs/kwaliteit van Le Louise is slecht. Om maar iets te noemen: restaurant is een deel van de lawaaierige bar. Voor 4 * verwacht ik toch beter. Gedoe over dinervouchers: men was er niet mee bekend. Gedoe om de auto weer uit de garage te krijgen. Al met al een teleurstelling.

  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank rjkka
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 oktober 2016 beoordeeld

Leuke anecdote : op een morgen was iemand in de ontbijtruimte héél duidelijk ontevreden over de geleverde service. Alle verantwoordelijken erbij, de man liep kwaad weg met fles water in de hand. Resultaat: alle aanwezigen praatten met elkaar over het voorval en hadden plaatsvervangende schaamte voor de man en er werd openlijk duidelijk gemaakt aan het personeel dat ze een perfecte service leveren, wat ook zo is. Leuk moment tijdens een perfect verblijf.

  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank J S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi chique hotel. Hotel heeft een moderne mooie binnenplaats met lounge sets. De ontbijtkeuze is uitgebreid, ook voor de roomservice mogelijkheid. De locatie is uitstekend, gelegen in een winkelstraat. Het hotel werd goed onderhouden en schoongemaakt.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Bedank Joy T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SOFITELBLL, General Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Geachte Joy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons Sofitel Brussels Le Louise.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik zal uw complimenten en uw opmerking over badproducten Hèrmes dan ook zeker delen met het team.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
5 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, zeer geode bediening, goed inrichting, goede locatie, deze keer was het ontbijt ondermaats, normalerwijze altijd zeer goed. geode bar, prettig en rustig slapen, geode prducten in de badkamer, jammer genoeg geen verschil in badproducten tussen man en vrouw...

  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank Emile E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken