Sofitel Brussels Le Louise
  • Bar/lounge
  • Restaurant
FilterenAlle talen
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super mooi chique hotel. Hotel heeft een moderne mooie binnenplaats met lounge sets. De ontbijtkeuze is uitgebreid, ook voor de roomservice mogelijkheid. De locatie is uitstekend, gelegen in een winkelstraat. Het hotel werd goed onderhouden en schoongemaakt.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
SOFITELBLL, General Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

Geachte Joy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons Sofitel Brussels Le Louise.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik zal uw complimenten en uw opmerking over badproducten Hèrmes dan ook zeker delen met het team.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager

5 augustus 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel, zeer geode bediening, goed inrichting, goede locatie, deze keer was het ontbijt ondermaats, normalerwijze altijd zeer goed. geode bar, prettig en rustig slapen, geode prducten in de badkamer, jammer genoeg geen verschil in badproducten tussen man en vrouw...

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
3 augustus 2016 beoordeeld

Even lekker weg voor een paar dagen Brussel .
Dit hotel is op een uitstekende lokatie om de stad te verkennen .Mooie winkels en niet alleen voor dames... niet ver van alle belangrijke plaatsen.
Parkeren is geen probleem ,kan valet door het hotel maar ook grote garage op de hoek.Metro voor de deur.
Veel restaurants binnen 200 meter dus perfecte locatie...
De Sofitel ingang is veel te sober en verborgen voor zo een kwaliteiten hotel .

De ontvangst is vriendelijk en professioneel en in no time in je kamer..
Kamer beetje klein voor een 5 sterren hotel maar ruimschoots gecompenseerd door hygiëne en kwaliteit.
perfecte AC, heerlijke bedden ,haast geen geluid en lekkere TV en Bose wave radio !!
Ontbijt perfect... meer niets over te zeggen compleet compleet..heerlijk

Twee keer in het restaurant gedineerd.. Tafel setting een beetje moeilijk ..te weinig 4 persoons tafels..dit moet een eigenwijze ontwerper zijn geweest die zelf geen kinderen heeft..
Het eten is op top niveau zowel in presentatie als in smaak.!! Kinder menu's zijn uitsteken maar een beetje te simpel ...jammer.
Bediening is professioneel maar mag iets meer betrokken zijn bij de klanten
lekkere sfeer...uitstekende maar prijzige wijnen..

Al met al een verborgen parel om zeker eens terug te komen !!

Kamertip: binnenplaats
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie

Geachte Mevrouw/Meneer Lprust,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om op Tripadvisor een recensie te schrijven over uw verblijf in Sofitel Brussels Le Louise

Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik heb uw feedback met het team gedeeld en zij stellen het zeer op prijs dat hun harde werk wordt erkend.

Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in Sofitel Brussels Le Louise.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager

12 april 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel, nette en mooie kamers, uitgebreid lekker ontbijt en heel lekker diner in een mooi decor. Alleen jammer dat het merendeel van het personeel de Nederlandse taal niet machtig is.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
SOFITELBLL, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 april 2016

Geachte Jacques D.

Dank u voor uw mooie opmerkingen over ons hotel. Het personeel van Sofitel Brussels Le Louise zet zich iederen dag in om een prachtige service te leveren aan onze gasten. Spijtig dat ik als Guest Relations niet aanwezig was op het moment van uw Check in om u te verwelkomen in het Nederlands. Voor u volgend verblijf vraag zeker naar de nederlandstalige personeelsleden om u te verwelkomen in ons hotel.

Het zal een waar genoegen zijn om u te mogen verwelkomen bij volgend verblijf in ons hotel.

Sébastien Cleeremans
Guest Relations

25 februari 2016 beoordeeld

Mooi modern en luxe hotel, met zeer nette (iets wat kleine) kamers en een klasse ontbijt. Prima als uitvalsbasis voor een weekendje Brussel. Het centrum is goed aan te lopen - ongeveer 15 minuten - en het centrum is goed aan te lopen en het openbaar vervoer is vlakbij.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
SOFITELBLL, Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Geachte Gertjan,
Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor.
We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hebben uw lovende woorden met trots gedeld met de rest van het team.
Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.
Quentin Guiraud, Marketing Manager