We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Perfecte service in een echte Sofitel” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Sofitel Brussels Le Louise

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Sofitel Brussels Le Louise
Beoordeeld als nr. 2 van 16 hotels in Ixelles
Belsele
101 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 66 nuttige stemmen
“Perfecte service in een echte Sofitel”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 6 oktober 2016

Leuke anecdote : op een morgen was iemand in de ontbijtruimte héél duidelijk ontevreden over de geleverde service. Alle verantwoordelijken erbij, de man liep kwaad weg met fles water in de hand. Resultaat: alle aanwezigen praatten met elkaar over het voorval en hadden plaatsvervangende schaamte voor de man en er werd openlijk duidelijk gemaakt aan het personeel dat ze een perfecte service leveren, wat ook zo is. Leuk moment tijdens een perfect verblijf.

• Verbleef Oktober, 2016, bezocht voor zaken

Schrijf een beoordeling

1.929 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Arabisch eerst
  • Eerst Chinees (traditioneel)
  • Eerst Duits
Eerst Nederlands
10 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Super mooi chique hotel. Hotel heeft een moderne mooie binnenplaats met lounge sets. De ontbijtkeuze is uitgebreid, ook voor de roomservice mogelijkheid. De locatie is uitstekend, gelegen in een winkelstraat. Het hotel werd goed onderhouden en schoongemaakt.

Verbleef April, 2016, bezocht met een partner
SOFITELBLL, General Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordeling, 11 augustus 2016
Geachte Joy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons Sofitel Brussels Le Louise.
Het is onze passie om al onze gasten een onvergetelijke ervaring te bezorgen.
Ik zal uw complimenten en uw opmerking over badproducten Hèrmes dan ook zeker delen met het team.

Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager
Zoetermeer, Nederland
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
4 van 5 bollen Beoordeeld op 5 augustus 2016

Uitstekend hotel, zeer geode bediening, goed inrichting, goede locatie, deze keer was het ontbijt ondermaats, normalerwijze altijd zeer goed. geode bar, prettig en rustig slapen, geode prducten in de badkamer, jammer genoeg geen verschil in badproducten tussen man en vrouw...

• Verbleef Augustus, 2016, bezocht voor zaken

Uitgeest, Nederland
65 beoordelingen
30 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 59 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 3 augustus 2016

Even lekker weg voor een paar dagen Brussel .
Dit hotel is op een uitstekende lokatie om de stad te verkennen .Mooie winkels en niet alleen voor dames... niet ver van alle belangrijke plaatsen.
Parkeren is geen probleem ,kan valet door het hotel maar ook grote garage op de hoek.Metro voor de deur.
Veel restaurants binnen 200 meter dus perfecte locatie...
De Sofitel ingang is veel te sober en verborgen voor zo een kwaliteiten hotel .

De ontvangst is vriendelijk en professioneel en in no time in je kamer..
Kamer beetje klein voor een 5 sterren hotel maar ruimschoots gecompenseerd door hygiëne en kwaliteit.
perfecte AC, heerlijke bedden ,haast geen geluid en lekkere TV en Bose wave radio !!
Ontbijt perfect... meer niets over te zeggen compleet compleet..heerlijk

Twee keer in het restaurant gedineerd.. Tafel setting een beetje moeilijk ..te weinig 4 persoons tafels..dit moet een eigenwijze ontwerper zijn geweest die zelf geen kinderen heeft..
Het eten is op top niveau zowel in presentatie als in smaak.!! Kinder menu's zijn uitsteken maar een beetje te simpel ...jammer.
Bediening is professioneel maar mag iets meer betrokken zijn bij de klanten
lekkere sfeer...uitstekende maar prijzige wijnen..

Al met al een verborgen parel om zeker eens terug te komen !!

Kamertip: binnenplaats
Bekijk meer kamertips
Eco-kenmerken: water besparende douche en lakens verwisselings schema
  • Verbleef Augustus, 2016, bezocht met familie
Geachte Mevrouw/Meneer Lprust,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om op Tripadvisor een recensie te schrijven over uw verblijf in Sofitel Brussels Le Louise

Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik heb uw feedback met het team gedeeld en zij stellen het zeer op prijs dat hun harde werk wordt erkend.

Nogmaals hartelijk dank voor uw review en wij hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen in Sofitel Brussels Le Louise.

Met vriendelijke groetjes

Sophie Blondel, General Manager
Vilvoorde
5 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 12 april 2016

Heel vriendelijk personeel, nette en mooie kamers, uitgebreid lekker ontbijt en heel lekker diner in een mooi decor. Alleen jammer dat het merendeel van het personeel de Nederlandse taal niet machtig is.

• Verbleef April, 2016, bezocht met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

SOFITELBLL, Guest Relations Manager van Sofitel Brussels Le Louise, reageerde op deze beoordeling, 14 april 2016
Geachte Jacques D.

Dank u voor uw mooie opmerkingen over ons hotel. Het personeel van Sofitel Brussels Le Louise zet zich iederen dag in om een prachtige service te leveren aan onze gasten. Spijtig dat ik als Guest Relations niet aanwezig was op het moment van uw Check in om u te verwelkomen in het Nederlands. Voor u volgend verblijf vraag zeker naar de nederlandstalige personeelsleden om u te verwelkomen in ons hotel.

Het zal een waar genoegen zijn om u te mogen verwelkomen bij volgend verblijf in ons hotel.

Sébastien Cleeremans
Guest Relations
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 1.7 km afstand
Steigenberger Wiltcher's
nr. 21 van 199 in Brussel
4.0 van 5 bollen 1.176 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Brussels Le Louise geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Brussels Le Louise

Gelegenheid: Sofitel Brussels Le Louise
Adres: Avenue de la Toison d'Or 40, Ixelles, Brussel 1050, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum/sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 119 € - 246 €
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Brussels Le Louise 5*
Aantal kamers: 169
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, Expedia en ACCOR, dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Brussels Le Louise met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Brussels Le Louise Hotel Ixelles
Accor Brussels Le Louise
Brussels Sofitel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?