RadissonHotels.com
Expedia.com116 US$
Hotels.com116 US$
Prestigia.com177 US$
Beoordeeld op 28 januari 2020

Prima hotel. Weer een kort weekend in Brussel doorgebracht en wederom gebruik gemaakt van dit hotel. Ruime kamer en prima locatie als je met de auto bent. Binnen 10min ben je met de auto in het centrum van Brussel. Als ze kunnen voorzien in een gratis parkeerplek dan zou het helemaal top zijn.

Datum van verblijf: januari 2020
RadissonHotelsBRU, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2020

Hello, thanks for your nice comment and your loyalty to the RED. Glad to read you enjoyed our location as well as our designed room. It'd be fantastic to welcome you again for your next trip to Brussels. Have a nice day. Sylvie, on behalf of the Radisson RED Brussels

Beoordeeld op 1 januari 2020

Ontvangst zeer slecht. Computers om in te checken geven uiteindelijk een foutmelding (na 3x alles ingevuld te hebben). Slechts eén persoon bij de receptie gaf het totaal geen aandacht, zat heel lang aan de telefoon. Parkeren is duur en slecht georganiseerd. Kamer mag je geen suite noemen. Is gewoon een grote kamer met grote bedden. Als je de slaapbank moet gebruiken voor je kind(eren), heb je geen zithoek of picknicktafel meer. Het restaurant was belabberd. De bediening uitermate slecht. Bij het ontbijt was het veel te druk, daardoor geen plek genoeg en ook borden en dergelijke werden te laat bijgevuld. Heel slecht.

Datum van verblijf: december 2019
RadissonHotelsBRU, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Hello Anna, thank you for your feedback. Sorry you had such problems with the check-in, it’s clearly not our usual standards. We’re sorry for the inconvenience you have experienced during your stay, we take good note of your remarks and will do our best to ensure our services meet your expectations on a daily basis. We hope to have the opportunity to see you again to turn your next trip into a flawless experience. Have a nice day. Sylvie, on behalf of the Radisson RED Brussels

Beoordeeld op 30 december 2019

Leuk hotel, met fantastisch grote kamer: ideaal voor gezin met kinderen: aparte woonkamergedeeltje met slaapbank en eigen televisie. Lokatie iets buiten het centrum, maar goed te bereiken met openbaar vervoer en ook te lopen vanuit centrum (30 min)

Datum van verblijf: december 2019
RadissonHotelsBRU, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Hello 21sofie2019, thanks for your feedback, we appreciate. We're glad you enjoyed your stay in the RED, especially your gorgeous room. Looking forward to seeing you back next time you visit Brussels. Have a lovely day. Sylvie, on behalf of the Radisson RED Brussels

Beoordeeld op 22 oktober 2019

Prima hotel! Fijne ligging, grote kamer, goed bed, goede regendouche, vriendelijk personeel. Uitzicht was minder. We zijn op zaterdag naar Mini Europa geweest. Leuk voor gezin met kinderen. In Brussel zelf is genoeg te beleven.

Datum van verblijf: oktober 2019
RadissonHotels B, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2019

Hiya,

Thanks for your review!

It’s always nice to see we offered everything you need and nothing you don’t.

See you next time when your travels bring you back to Brussels?

Thanks,
Sofia @ Radisson RED Brussels
_SPACES THAT MATCH YOUR STYLE

Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Tophotel ! Goede ontvangst met grote W van welkom bij ons en een ontbijt om van te dromen! De perfectie is hier heel dichtbij! Bij een bezoek aan Brussel kan niet om dit hotel heen! Proficiat aan het ganse team.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde voor zaken
RadissonHotels B, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Hiya,

Thanks for your vibrant review!
It gives us great pleasure to know that you have enjoyed your stay with us.

We’re happy to offer you a playful twist on traditional travel in Brussels

Thanks,
Enrique @ Radisson RED Brussels