Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Gewoon een prima en gezellig hotel. Niet direct in het centrum, maar goed te doen. Kamers zijn licht, ruim en de hygiëne is prima! Ontbijt is niet heel uitgebreid maar voldoende. Leuk hotel voor een verblijf in Brussel

Datum van verblijf: augustus 2018
Radissongroup B, Guest Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2019

Hallo allemaal, heel erg bedankt voor je lieve feedback. We zijn blij om te weten dat u van uw verblijf en ons team hebt genoten. We hopen u snel te zien! Sharleen, namens het Radisson RED-team, Brussel

Beoordeeld op 5 november 2018

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Red
Radissongroup B, Guest Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Beoordeeld op 10 september 2018

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Red
Radissongroup B, Guest Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hip, netjes, gezellig, cool behulpzaam personeel, je voelt je thuis...kitchen is open. Spellen waardoor het ook voor kids leuk is ouders kunnen in het restaurant zitten met overzicht op kids. Kamers netjes erg leuke nette buurt. Goed parkeren. Goede OV verbinding. Kortom absolute aanrader voor alle categorieën.

Datum van verblijf: augustus 2018
Radissongroup B, Guest Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Hello there,

Thanks a lot for taking the time to rate your experience at the Radisson RED Brussels! We’re so happy to see you’ll keep good memories from your trip.

We’re glad you enjoyed our room and our facilities, as we like to offer the best experience to our guests from the comfy bedroom and its bold design to the games which are here for you to have even more fun during your visit.

Can’t wait to welcome you again!
Erwan, on behalf of the Radisson RED Brussels team

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel vlak bij het Europese parlement is een mooi hip hotel. Prima kamers vrij groot met zitje en een heel grote tv. Ook de airco werkt prima. Het bed is groot en van goede kwaliteit. De badkamer is goed ingericht en voorzien van een goede douche. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ook de andere voorzieningen zijn uitstekend. Het ontbijt is prima niet heel uitgebreid maar van goede kwaliteit en vers. Kortom een goed hotel waar het goed toeven is.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Kamila O, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2018

Hi Peter,
Thank you for your lovely feedback about the Radisson RED Brussels, your comments made our day!
Indeed, we are luckily located right next to the EU Parliament and lively Place du Luxembourg, which is very convenient for both business and leisure!
Can’t wait to welcome you again,
Kamila, on behalf of the Radisson RED Brussels Team