“Kon niet Beter”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
Schrijf een beoordeling

13 december 2016 beoordeeld

Vergeet wat je weet over hotels, in Red gaat alles anders. Er is geen ontbijtbuffet, je bestelt a la carte (en rekent dat af). Je krijgt geen sleutel (optioneel) maar met de geinstalleerde app op je smartphone bedien je de lift en het slot op je kamer deur. Modern ingericht, verwacht hier geen oud hout interieur. Alles is ROOD!!!! met striptekeningen op alle wanden. Goed aanbod van TV zenders, goede WiFi, alles nieuw en dus niets defect. Bedden zijn zeer comfortabel, badkamer (zonder bad) met inloopdouche, toilet en wastafel.

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip trendy en leuk hotel met alle snufjes die een mens nodig heeft. Ook een leuke bar met good trendy food . Ook het personeel was zeer behulpzaam en eigen biertjes van brouwerij uit Brussel maakt dat dit een goed totaalconcept is!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt een heel leuk hotel.
Kamers en bedden zijn goed.

We hebben hier niet ontbeten, dit deze we in de straat (hotel
Uit, rechts, klein stukje verder aan de linkerzijde. Plek gerund door backpackers).

Op het pleintje iets verder op kun je heerlijk eten en drinken.
Dicht bij de metro, je bent zo overal in de stad.
Geen last van omgevingsgeluiden

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absoluut niet traditioneel hotel met bijna perfecte kamers. We kunnen eigenlijk geen serieuze minpunten bedenken. Iets dichter bij het centrum zou mooi geweest zijn. Ook jammer dat de beschikbare plaatsen in de parkeergarage bezet waren. Zeker aan te bevelen!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
STSBrussels, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Mooi zo, we zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad. We zouden er bijna verwaand van worden! De deur staat altijd voor je open.

Mario

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Ixelles in overweging
op 2.1 km afstand
Ibis Brussels off Grand Place
op 1.5 km afstand
Hilton Brussels Grand Place
Prijzen weergeven

In Radisson RED Brussels geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Radisson RED Brussels

Adres: Rue d'Idalie 35, Ixelles, Brussel 1050, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Brussel > Ixelles
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Ixelles
Nr. 1 eco-hotel in Ixelles
Nr. 4 familiehotel in Ixelles
Nr. 4 zakenhotel in Ixelles
Nr. 6 romantisch hotel in Ixelles
Prijsklasse: 51 € - 283 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Radisson RED Brussels 4*
Aantal kamers: 149
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Welkom bij het Radisson RED Brussel! Een stadshotel geïnspireerd door mode, muziek en kunst. U vindt ons in het hartje van Brussel, vlakbij het Europees Parlement, op wandelafstand van het koninklijk paleis, het Museumplein en de Grote Markt. Het gedurfde decor van ons hotel, ontworpen in samenwerking met lokale striptekenaars, en de vriendelijke sfeer maken van uw verblijf een authentieke belevenis. De ruime Studio’s zijn allemaal voorzien van zeer comfortabele bedden, een prachtige badkamer en een 55” flatscreen TV met soundbar en airplaytechnologie. Heeft u zin in een hapje? De OUIBar + KTCHN blijft de hele dag open. Kies een snack in de Deli, proef een maaltijd uit Jerome's keuken of laat u verleiden door een lekker cocktail van onze barman. U kunt alles à-la-carte bestellen en ter plaatse verorberen of meenemen. Leuke extraatjes: - Overal gratis snelle wifi - Spelletjes! Snooker, tafeltennis, tafelvoetbal, shuffleboard - Fitness & sauna open 24/7 - Bewaakte parking ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Thomas Cook International AG, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Radisson RED Brussels met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Radisson Blu Eu Hotel, Brussels Hotel Ixelles
Radisson Brussels
Brussels Radisson

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?