Radisson RED Brussels
  • Zwembad
92 US$
88 US$
  • Inclusief ontbijt
Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
Trip.com
175 US$
170 US$
  • Restaurant
Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Restaurant
Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
159 US$
99 US$
Agoda.com
  • Roomservice
Made in Louise(Ixelles)
122 US$
  • Bar/lounge
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip trendy en leuk hotel met alle snufjes die een mens nodig heeft. Ook een leuke bar met good trendy food . Ook het personeel was zeer behulpzaam en eigen biertjes van brouwerij uit Brussel maakt dat dit een goed totaalconcept is!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt een heel leuk hotel.
Kamers en bedden zijn goed.

We hebben hier niet ontbeten, dit deze we in de straat (hotel
Uit, rechts, klein stukje verder aan de linkerzijde. Plek gerund door backpackers).

Op het pleintje iets verder op kun je heerlijk eten en drinken.
Dicht bij de metro, je bent zo overal in de stad.
Geen last van omgevingsgeluiden

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absoluut niet traditioneel hotel met bijna perfecte kamers. We kunnen eigenlijk geen serieuze minpunten bedenken. Iets dichter bij het centrum zou mooi geweest zijn. Ook jammer dat de beschikbare plaatsen in de parkeergarage bezet waren. Zeker aan te bevelen!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
STSBrussels, Public Relations Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2016

Mooi zo, we zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad. We zouden er bijna verwaand van worden! De deur staat altijd voor je open.

Mario

13 oktober 2016 beoordeeld

Leuk hip hotel met goede kamers en gezellige bar. Personeel behulpzaam en ontspannen. Ligt ideaal in de Europese wijk voor bezoeken aan EU instituten. Sfeer is ideale afwisseling na bezoek aan EU en werk. Menu is wat beperkt maar wel voldoende gevarieerd. Vergaderruimtes zijn prima en hebben zelfde hippe uitstraling.

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Hotels
25 september 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Prachtige kamers, mega flatscreen en een onwaarschijnlijk zalig bed. Zeer stil. Ik sliep als een blok. Gelegen in een aangename buurt. Uitstekende restaurants en café's in de buurt. Parking is betalend (€20 per nacht).

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
STSBrussels, Community Manager van Radisson RED Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Mooi zo, we zijn blij dat je het naar je zin hebt gehad. We zouden er bijna verwaand van worden! De deu staat altijd voor je open! Jesús M. Parrado - Community Manager