195 US$
  • Zwembad
Thon Hotel Bristol Stephanie(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
102 US$
  • Restaurant
Hotel Leopold(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
135 US$
  • Roomservice
Radisson RED Brussels(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
129 US$
106 US$
Radisson Red
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 121 US$ per nacht.

75 US$
72 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 87 US$ per nacht.

Renaissance Brussels Hotel(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
112 US$
  • Zwembad
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 134 US$ per nacht.

Hotel Le Berger(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
70 US$
170 US$
164 US$
Priceline
  • Restaurant
Made In Louise(Ixelles)(Heel veel waar voor je geld!)
152 US$
146 US$
  • Bar/lounge
22 december 2016 beoordeeld

Mooi verblijf: gezellig ingericht, moderne keuken die goed uitgerust was. Goed bed. Prive parking gereserveerd. Je moet eerst inchecken voor toegang tot de parking, maar het is gelegen in een drukke eenrichtingsstraat en je kan je auto nergens kwijt. Plus dit werd op voorhand niet duidelijk gecommuniceerd, waardoor het erg vervelende situaties veroorzaakte. En bij het uitchecken idem dito.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ruime appartement was rustig gelegen aan de achterzijde. De inrichting is eenvoudig en verzorgd. Minpunt: een douchegordijn is minder fris dan een glazen scherm. Het aanbod van tv-zenders is vrij beperkt, vooral Arabische zenders. Vriendelijk personeel bij de receptie. WiFi werkte goed.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
21 juni 2015 beoordeeld

Mooi groot appartement . Schoon en compleet. Zitten alleen 2 thon hotels op 500 meter van elkaar, wij waren dus eerst in de verkeerde ! Wel de auto daar geparkeerd, vond ik duur . 35 euro voor 1 nacht! De receptie in de residence was wel veel vriendelijker en behulpzamer als in het hotel.

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Property_Manager_Par, General Manager van Thon Residence Parnasse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2015

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,

Eerst en vooral zou ik u willen bedanken voor uw recensie. Wij zijn zeer tevreden dat u een aangenaam verblijf in het Thon Residence Parnasse heeft gehad.

Wat betreft de parking, onze parkeerplaatsen zijn toegankelijk voor €20.00 per nacht per plaats. Indien er een probleem is voorkomen met uw factuur, stel ik u voor om ons een email te sturen naar parnasse@thonhotels.be teneinde dit meteen recht te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Laurence Peters