Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
StayForLong
Agoda.com652 US$
ZenHotels.com
Beoordeeld op 18 maart 2019

Schone kamer, leuke inrichting, zeer goed ontbijt! De bereikbaarheid was iets lastiger vanwege de wegwerkzaamheden in de buurt. De wijk Ixelles is erg leuk, zo is de Hoogstraat een hoogtepunt als je van kunst en vintage houdt. Het hotel heeft een hele leuke uitstraling en we hebben er van genoten.

Kamertip: Alle kamers zijn leuk
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019

Propere kamers, rustige buurt, vriendelijk personeel, ontbijt was goed - heel goed, in de buurt vind je heel veel winkels en restaurantjes, ….
Stijl van het hotel is zowel origineel als gezellig ingericht.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Een beetje afgelegen maar op wandelafstand van het bruisende Brussel ligt dit onopvallend hotel. Binnen in het hotel is het duister. Aan het onthaal, de salons, de gangen... allemaal zeer weinig verlicht. Een zeer kleine lift (2 personen en de bagage) bracht ons naar boven. Wij hadden een comfort kamer geboekt in het ‘’nieuwe’’ deel. Kleine gedateerde kamer met een versleten vasttapijt en kleine badkamer maar wel netjes. Ook allemaal behangen in donkere kleuren. Het was een goed bed, maar het was al lang geleden dat ik zo slecht geslapen had. Zeer veel lawaai van de straat en vermoedelijk muren van karton. Een gekuch of gesprek van de buur was perfect te horen. Het ontbijtbuffet was goed en het was gezellig zitten aan de terraskant (achterkant van het hotel). De wagen in de buurt parkeren mag je vergeten. Op 500 m ligt de dichtste parking. Schaaf jullie Frans maar bij want Nederlands spreken ze hier niet.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 20 maart 2018

Sfeervol hotel met mooie kamers. Het enige wat me stoort is dat de communicatie uitsluitend in het Frans of het Engels mogelijk is. In onze tweetalige hoofdstad verwacht ik toch tenminste enige notie van het Nederlands. Hun website is eveneens enkel in het Frans en het Engels te raadplegen. Beschamend eigenlijk...

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

We sliepen in een Ambré superior room. De sfeer van het hotel is ok, maar de kamers zijn akoestisch niet goed geïsoleerd, we konden de buren horen roepen, en de kuisvrouwen ook. Het ontbijt middelmatig tot slecht. Bovendien bijna niemand in het hotel spreekt Nederlands of doet de moeite om je in die taal te helpen, ik vond dat wel niet oké. Een beetje een teleurstelling...

Datum van verblijf: maart 2018